Onko kukaan tehdyn itse metallisia nauhalooppeja tennareihin? pari kautta jäänyt ruskeat nahkatennarit pyörimään kaappiin, mietin että jos ne tuunaisi käyttöön uusilla sisäpohjallisilla ja messinkisillä eyeleteillä tyyliin Buttero.
Onko vinkkejä CP achilles low koon valintaan? Itse tyypillesesti Niken ja Addun tennareissa 43 mutta CP:t tilavat vielä 42. 41 taas vähän turhan kapea vaikka pituussuunnassa voisi elää
Axf kirjoitti:Onko vinkkejä CP achilles low koon valintaan? Itse tyypillesesti Niken ja Addun tennareissa 43 mutta CP:t tilavat vielä 42. 41 taas vähän turhan kapea vaikka pituussuunnassa voisi elää

Kokemuksen syvällä rintaäänellä kallistuisin siihen kokoon, joka tuntuu mukavammalta. Jos kengät on kapeat, ne alkaa häiritsemään myöhemmin. Valmiiksi kapea kenkä muuttuu entistä epämukavammaksi pitkien käyttökertojen tai kertyneen nesteen myötä. Varsinkin kesällä näin tapahtuu helpommin.

Sisäpohjalliset antaa anteeksi isomman koon kanssa. Pienempi koko ei todennäköisesti veny ikinä mukavaksi. Itse myös kahden koon väliltä. Pienempi koko menee, mutta isompi on mukavampi. Achilles low ei ole mallina muutenkaan erityisen mukava ja liian kapea koko tekee siitä entistä epämukavamman.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.