Käy siellä Kampin Nike Storessa testaamassa miten istuvat jalkaan, ainakin viimeksi siellä oli henkilökunta aika jäätävän hehkeitä sporttimimmejä...

(mut itsellä perus US-koot ainakin on kyl natsanneet true to size, jos tarttee netistä tilata)
bowtiepasta kirjoitti:Käy siellä Kampin Nike Storessa testaamassa miten istuvat jalkaan, ainakin viimeksi siellä oli henkilökunta aika jäätävän hehkeitä sporttimimmejä...
(mut itsellä perus US-koot ainakin on kyl natsanneet true to size, jos tarttee netistä tilata)

Sinne siis!
Mulla oikeesti hajuakaan mikä mun oikea US-koko on...
Hyvä keskustelu ja mulla kanssa keväällä vähän vastaavasta syystä ajankohtainen tarve reissun takia.

Itsellä tulee ainakin pehmeäpohjaisissa kengissä pidemmän päälle jalat kipeäksi (esim. converseilla). Viimekesänä ihan parhaat kengät sellaiseen urbaaniin kävelyyn oli c&j:n nahkapohjaiset chukkat vuoraamattomasta mokasta. Nyt niihin on vaihdettu dainite pohjat, mutta uskon, että toiminee jatkossakin. Nää olis muuten mun ykkösvalinta reissuun mukaan, mutta koska sää on sellainen, että yhtäkkiä saattaa tulla voimakkaita sadekuuroja, niin nahkakengät ei oo ehkä kuitenkaan se fiksuin valinta.

Kunhan koipi paranee niin jotkut Nike Freet vois poistaa myös muuta käyttöä ajatellen lähinnä jouksukengiksi, mutta noi on varmaan kanssa aika yhden kesän kenkiä siihen tarkoitukseen (tollaset ohuet pohjat ei taida montaa sataa kilometria juoksua kestää, ennen kuin kannattaa jalkojen terveyden takia vaihtaa uudet alle).
Viimeksi muokannut joona, 16 Joulu 2012, 15:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kiitos vinkistä, enpä tajunnut edes katsella kun perjantaina kävin. Fee 4.0 V2:set kiinnostaa 3.0 V4:sten ohella myös, jos tulee jossain nätissä väriyhdistelmässä vastaan. Kummatkin pitäis käydä kyllä kokeilemassa, ilmeisesti 3.0 V4:set on kapeammat ja matalammat kuin 4.0 V2:set.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.