En tiiä mitä tapahtu tolla sneaker-osastolla, mut muuten aivan kelvollinen vuosi Addulta. Ehkä inasen liikaa spzl:ää (menettäny hohtoo liian monesta dropista) ja laadussa oli osassa selkeetä hutilointia mut paljon hyviä julkasuja. Vielä ku noi Sizen exclusivet sais generaliin ni hyvä tulee. Ens vuonna Adidas panostaa huhujen mukaan ainakin City Seriesin reissueihin, kaheksan generalia on tulossa mm. Brüsseliä.

Tässä parhaat julkaisut imo:

Kuva
No tuo artikkeli oli ehkä vähän hype näkökulmasta. Kanyen trumppisekoilu ei mua haittaisi jos tykkäisin yeezyistä. Niken niukkuuden markkinat haittaisivat jos Off White kollaboraatiot iskisi yhtään.
Air Force ykkösiä missä ollut halvimmat nyt kun sesonki jo lähestyy? Calin -15% koodilla posteineen 89€. Halvemmalla näkynyt mustia missään?
Kyllähän muotitalot on pitkään tennareita tehnyt mutta tuli tuossa nettiä selatessa mieleen, että kuka noi kaikki Balenciagan, Guccin, Pradan, Vuittonin jne. tennarit ostaa? Kuitenkin ilmeisesti ovat tennaripiireissä ihan arvostettua kamaa eikä mitään samaa sarjaa Bossin, Armanin, D&G:n tai vastaavien tekeleiden kanssa. Täällä ei silti juurikaan tule vastaan noita. Onko ne vaan skandimakuun liian övereitä?

Olen aina mieltänyt high end tennareiksi CP:t ja vastaavat ja sitten perus- ja hypetennarit Nikeä, Addua yms.
No Cheekit ja muut ilman muuta. Olen vaan alkanut kiinnittämään näihin yhä enemmän huomiota ns. arvostetummissa (LOL) feedeissä ja sivustoilla ja mietin että mikä on fiilis näihin.
Fossé Colline kirjoitti:^Vahva epäilys, että itänaapuriin.

Samoin Suomeen ja kaikkialle muualle.

Spectator kirjoitti:No Cheekit ja muut ilman muuta. Olen vaan alkanut kiinnittämään näihin yhä enemmän huomiota ns. arvostetummissa (LOL) feedeissä ja sivustoilla ja mietin että mikä on fiilis näihin.

Balenciagat, Off-Whitet, Guccit jne. menee osin samoile tyypeille, jotka ostaa Yeezyjä ja muita hypetennareita. Samoin ostavat Guccin vyöt ja LV:n korttikotelot. Muodista kiinnostuneet ja rikkaat ostaa.

Ennen pidin Common Projectseja kalliina. Nykyään ne on verrattain halpoja moniin kollaboihinkin verrattuna. Tässäkin maassa on paljon yläasteikäisiä, jotka ostaa jotain 600 euron Supremen box logo huppareita.
Spectator kirjoitti:Kyllähän muotitalot on pitkään tennareita tehnyt mutta tuli tuossa nettiä selatessa mieleen, että kuka noi kaikki Balenciagan, Guccin, Pradan, Vuittonin jne. tennarit ostaa?

Hauska fakta on se, että Guccin Acet (retail 450e) menee hinnan puolesta reilusti monien Niken ja Jordanin mallien alle. Samoin saatavuus on aivan eri tasolla. Oon itseasias joskus harkinnut ostamista, mutta brändi ei tunnu omalta. Sama juttu Pradan ja Balenciagan kohdalla. Arena kiinnosti mallina jossain vaiheessa. Vuitton on brändinä vielä kaukaisempi kuin Gucci. Totta puhuen en edes tiedä, mitä niiden tennarit maksaa. Lähes kaikki Balenciagat taitaa muuten olla Kiinassa tehtyjä. Ilmeisesti osaavat liimata pohjia päällekkäin paremmin.

Kuva

Taas olis yksi jonnekenkäraffle, johon vois osallistua vitsillä. Oli jotain puhetta, että the ten loppuis kohta. Alkaa tuntumaan, että nämä designit on saavuttaneet jo yeezy-tason eli samaa kierrätetään muutaman kuukauden välein. Yhtään parii ei oo kumpaakaan, mutta fiilis alkaa olemaan se, että kaikki annettava on annettu. Tietysti hype on edelleen olemassa.

Kuva

Ehkä oon niin vanha ja väsynyt, mut mun mielestä perinteiset Margielan gatit, CP:n achillekset, Butteron tanino low ja tietyin varauksin Lanvin low cap toe on edelleen parasta, mitä premium tennarien rintamalla on tarjota. Kaikkia edellä mainittuja saa suhteellisen edullisesti nykyhinnat huomioiden. Periaattees siis samat kengät, joista tämä premium tennari skene aikanaan lähti liikkeelle. Myös Guccin Ace on tainnut olla mukana pidemmän aikaa?

Esimerkiksi bball low on mielestäni väsynyt design vaikka IG:n minimalist -osasto yrittää sitä nostattaa. Toki malli on ollut olemassa jo pitkään, siihen vaan herättiin kymmenen vuotta myöhässä. Perinteinen Air Force 1 on mukavampi, halvempi ja klassikko. Myös Margielalla ja Acnella on oma versio AF1:sta.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.