Hulk666 kirjoitti:Löytyykö Orlebar Brownin uimashortseja Saumasta (ainakaan heidän nettisivuilla ei ollut) tai muualta kivijalasta Helsingistä? Tai jotain muuta katseenkestävää vaihtoehtoa?


Saumassa oli ainakin kuviollisia (Drake´s?) uimahousuja alennuksessa. Stockalla näkyi olevan muutamat tummansiniset Sunspelit alessa myös (itsellä on vastaavat ja oon tykännyt kovasti).
Jos löytyy jostain aleista tumman ruskeat tai mokkanahkaiset penny loaferit UK 8,5 koossa niin saa huikata. Lähinnä kiinnostaa laatumerkit eli C&J, Carmina, jne. Miksei ehkä vielä Loakekin.
Vaaleat hiekanväriset mokkaderbyt, mistä? Ykköskriteerinä käyttömukavuus, eli pohjarakenne saisi olla melko kevyt.

Kuva
juha kirjoitti:Vaaleat hiekanväriset mokkaderbyt, mistä? Ykköskriteerinä käyttömukavuus, eli pohjarakenne saisi olla melko kevyt.

Kuva


Mulla olis suht turhina vähän käytetyt aldenin vaaleat mokka ptb:t (ja #8 cordovan myös), joissa flex welt, eli nahkapohjaksi tosi mukavat. Vois olla sun kokoa.

Kaikki paitsi cowboy bootsit ovat turhia.
joona kirjoitti:
juha kirjoitti:Vaaleat hiekanväriset mokkaderbyt, mistä? Ykköskriteerinä käyttömukavuus, eli pohjarakenne saisi olla melko kevyt.

Kuva


Mulla olis suht turhina vähän käytetyt aldenin vaaleat mokka ptb:t (ja #8 cordovan myös), joissa flex welt, eli nahkapohjaksi tosi mukavat. Vois olla sun kokoa.

Kaikki paitsi cowboy bootsit ovat turhia.


Lokkina paikalla: Minkä kokoiset cordovanit? :)
Kiitos vinkeistä. Tollaset eva-pohjat on varmasti mukavan kevyet mutta punainen väri vähän liikaa.

joona kirjoitti:Mulla olis suht turhina vähän käytetyt aldenin vaaleat mokka ptb:t (ja #8 cordovan myös), joissa flex welt, eli nahkapohjaksi tosi mukavat. Vois olla sun kokoa.

Now we're talking. Laitan yv.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.