babar kirjoitti:
doe kirjoitti:Haussa tämänkaltainen paita:
https://dresslikea.com/product/white-li ... ord-shirt/

Ostaisin toki DLA-paidan jos budjetti riitäisi, mutta nyt pitäisi löytää vähän halvempi. Vaikuttaa siltä, että kaikissa halvemmissa vaihtoehdoissa (Uniqlo jne) on aina samat ”kovat” kaulukset, eli tietääkö kukaan mistää voisi löytää alle satasella pehmeäkauluksisen paidan, joka kuitenkin menisi solmion kanssa?

Se riippuu siitä mitä vähän halvempi ja alle satanen tarkoittaa. Jos haluut tuon paidan niin eikö sitten kannattaisi ostaa juuri se? Esimerkkejä välimallien ostajista on varmaan foorumi täynnä. Eniten itseäni kaduttaa juuri tuollaiset ”halvemman version” ostamiset silloin kun kuitenkin on selkeä visio siitä mitä haluaa.

Komppaan. Samat ” hyvät diilit” olen itsekin läpikäynyt ja jälkikäteen itkettäisi, jos ei naurattaisi.

Mulla on viisi DLA:n paitaa ja ne ovat koko ajan käytössä. Vahva suositus.
Jos tietää täsmälleen, mitä haluaa, niin silloin kannattaa säästää vähän ja ostaa se, minkä haluaa. Budjettivaihtoehto on useimmiten välimallin ratkaisu. Osta vähemmän ja paremmin kannattaa.

Toisaalta ei se myöskään aina niin mene, että kallein tai hypetetyin vaihtoehto on sinulle paras. Etsivä voi löytää muita hyviä tai parempia vaihtoehtoja halvemmalla. Kannattaa olla avoin eri vaihtoehdoille. Valmistajalla ei ole niin paljon merkitystä kuin sillä, miltä se vaate näyttää.

En osaa antaa suosituksia vaihtoehtoisien paitojen suhteen tuossa tyylissä. :(
Mahdollinen hot take, mutta mä en todellakaan lyttäisi budjettivaihtoehtoja, varsinkaan jos on kyseessä itelle uudentyyppinen vaatekappale. Mä ainakin oon säästänyt melkoiset oppirahat kun oon ostanut jotain Uniqloa tai Meerminiä, ja sittemmin todennut ettei vaate/kenkä toimi itelläni ollenkaan. Verrattuna siis siihen jos olisin mennyt järjestään kerralla kuntoon -meiningillä.

Mä oon joskus vuosia sitten ostanut tollasen samantyyppiisen Gant Ruggerin paidan jostain tyyliin Booztin alesta puoli-ilmaiseksi. Ei tosin mitään hajua nykytilanteesta.
tomppa kirjoitti:Mahdollinen hot take, mutta mä en todellakaan lyttäisi budjettivaihtoehtoja, varsinkaan jos on kyseessä itelle uudentyyppinen vaatekappale. Mä ainakin oon säästänyt melkoiset oppirahat kun oon ostanut jotain Uniqloa tai Meerminiä, ja sittemmin todennut ettei vaate/kenkä toimi itelläni ollenkaan. Verrattuna siis siihen jos olisin mennyt järjestään kerralla kuntoon -meiningillä.

Mä oon joskus vuosia sitten ostanut tollasen samantyyppiisen Gant Ruggerin paidan jostain tyyliin Booztin alesta puoli-ilmaiseksi. Ei tosin mitään hajua nykytilanteesta.

Varmaan pätee, jos on jotain vähän uudempaa ja kokeilevampaa joka arveluttaa. Valkoinen kauluspaita taas sitten on valkoinen kauluspaita. Varsinkin kun tuo esimerkki kaiken lisäksi on tosi monipuolinen ollakseen valkoinen kauluspaita.

Jos IT-small on oikea koko, niin siitä vaan riskeeraamaan.
https://se.zoovillage.com/aspesi/macro-white

Ja en siis oo missään määrin DLA-affiliate. Oon vaan tässä muuton yhteydessä taas kärrännyt ihan tajuttomasti näitä välimallin ratkaisuja kierrätykseen. Enkä jaksa enää laskea noita kadonneita euroja.
Omat kaks senttiä asiaan...

Ymmärrän Tompan pointin ja allekirjoitan osittain... toisaalta omat kokemukset pitkälle samat kuin muilla eli päätyy muutaman mutkan kautta hankkii kuitenkin sen tuotteen mistä alunperin innostui.

Plus noi ”Graali-ostokset on aina saanut järkevään hintaan torilla eteenpäin. Babarin tapaan budjettiostokset tai kompromissit tahtoo jäädä kaappiin tai päätyä lopulta UFFille.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.