alspe kirjoitti:Collareita ja verkkareita arjen käyttöön myös kodin ulkopuolella, sellaisesta materiaalista joka kestää lötköttämättä. Ei urheiluun eikä siihen semisti pinnalla olleeseen toimiston smart joggers-tyyliin vaan siltä väliltä.


John Elliottia on tullut itse suosittua. Materiaalit laadukkaat ja leikkauksissa on löytyy vaihtoehtoja. Tällä hetkellä tuntuu löytyy vielä ihan hyvin aleista.
^ Onko John Elliottin harmaita perushuppareita näkynyt missään aleissa?

Alspelle suosittelen Niken Tech Fleeceä.
juha kirjoitti:^ Onko John Elliottin harmaita perushuppareita näkynyt missään aleissa?

Alspelle suosittelen Niken Tech Fleeceä.


Harmaata ei ole tullut vastaan, mutta mustaa oli esim Footshopilla alessa.
Kuva

Mulla on tälläinen jäänyt kaappiin jos jotain kiinnostaa, käyttökerrat jääny pariin kertaan. Ei vissiin enää ole mallistossa, mutta kyseessä John Elliotin Flash Dual Fullzip, koko taisi olla small.
anttijucc kirjoitti:
Pasteur kirjoitti:
anttijucc kirjoitti:
Uniqlolta tuli vastaan https://www.uniqlo.com/eu/en/product/men-ezy-wide-fit-parachute-joggers-425157.html, nätit, joustavaa kangasta, edulliset, suljettavat taskut. Kankaan vahvuudesta ei tietoa.

Cheers! Vois olla ihan hyvä vaihtoehto. Mutta toisaalta haluaisin nykyään panostaa aina kestävämpiin ja varmasti vastuullisiin kledjuihin. Vaikka esim alusvaatteet aika pitkälle Uniqlosta tuleekin hankittua.


Päädyin tilaamaan itselleni salitreenejä varten, voin antaa raporttia, kun saan housut käteen.


Mulle sopivat treenihousuiksi. Kangas on melko ohutta, kesällä varmasti kivan viileät, mutta tuskin hirvittävän kestävät. Korkeahko vyötärö. Skeittaamisen kannalta tuli mieleen, että suht. lyhyt sisäsauma vissiin hyvä juttu.
Etsinnässä olisi korkealla vyötäröllä varustettua selvedge-farkkua vähän rennommalla/normaalilla fitillä ja tasaisella vähän vaaleammalla tai keskisinisellä pesulla, tyyliin OrSlow 105 two year-wash. Revityt farkut eivät kiinnosta, mutta onko muita ehdotuksia näillä spekseilllä vastaavista farkuista, vai lähdenkö tilailemaan satavitosia?

Erityisesti tuo korkea vyötärö tuntuu olevan vaikea yhtälö muiden kuin raakafarkkujen kanssa.
105:ssä ei minusta ole kovinkaan korkea vyötärö, sitä en ehkä suosittelisi. Samoin LVC:n 1954 ja 1947 ovat olleet itselleni pettymyksiä siinä suhteessa, varsinkin takarise on kohtuumatala eikä pakaroille ole kunnolla tilaa.

Vaikkei vaihtoehto ihan kosher olekaan, niin suosittelen LL Beanin Relaxed- tai Natural Fit -farkkuja. Eivät ole selvegeä, mutta muuten fitti on selvästi paras lantiolta mitä olen löytänyt, ja vaaleat pesut ovat hyviä eivätkä mitenkään revittyjä. Toiseksi parhaiten on istunut LVC:n 1955 501, joka on selvästi korkeammin istuva kuin esimerkiksi 1954. Myös Edwinin ED-45 on aika korkeavyötäröinen, joskin se on ainakin omaan makuuni vähän turhan pilli.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.