Jos joku löytää Asics Gel-Kayanot (26,27,28) alennuksella jostain verkkokaupasta niin linkkiä vaan tulemaan! Oma koko US10,5, US11

Kuva
Hypersauna kirjoitti:Hyvä ja laadukas polo/pikee-paita hakusessa. Ehdotuksia ns. varmasta valinnasta? Mieluiten sellaista pehmeää puuvillaa tms.


Sunspel riviera , tai edullisemmasta päästä uniqlo
Fyzeri kirjoitti:
Hypersauna kirjoitti:Hyvä ja laadukas polo/pikee-paita hakusessa. Ehdotuksia ns. varmasta valinnasta? Mieluiten sellaista pehmeää puuvillaa tms.


Sunspel riviera , tai edullisemmasta päästä uniqlo

No tätä olen miettinyt. Onkohan toi fitti minkälainen?
Olen ostanut useamman Rivieran tänä kesänä, sanoisin että ne on istuvia, mutta koko pitää aika hyvin paikkansa - true to size. Rivierasta kannattaa myös huomioida, että neulos ei ole normaali pikeepaidan neulos vaan sellainen verkkokuvioillinen erittäin hengittävä. Tuntuu kyllä mukavalta eikä näy läpi.

Toinen hyvä vaihtoehto on Gran Sasson pikeet, pykälän verran Susnpelista särmenpään suuntaan.
Hypersauna kirjoitti:Hyvä ja laadukas polo/pikee-paita hakusessa. Ehdotuksia ns. varmasta valinnasta? Mieluiten sellaista pehmeää puuvillaa tms.


Hyvä ja laadukas on ainakin Morganon neulottu puuvillainen pikee. Tykkään siitä, kun helmassa ja hihansuissa on resorit, eikä ne oo sellaiset lörpöt, kuten monissa muissa. Erittäin pehmeä ja täydellisen kokoinen kaulus. Itse tilasin Gabuccista, jotain värejä saattaa löytyä myös Cainesta.

Yllä mainitut Gran Sasson pikeet -30% alessa Saumassa (kivijalka & verkkokauppa).
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.