Mun Enfieldit on nyt vajaa 4 vuotta vanhat ja jos pistää lankit kuntoon, niin hyvältä näyttää vieläkin. Eikä tosiaan oo mitenkään säästelty tai säälitty. Lepolestejä käytetty myös aika vähän.
Jep, kiitos vinkistä. Hyvä juttu "markettikenkiin" verrattuna on koot 0,5 numeron välein, siis Bexleylla. Jos Suomen kaupoista ostetuissa kengissä on ollut tilanne, että useimmiten 41,5 olisi sopivin jos vain tarjolla olisi, niin onko Bexleyn UK 7,5 oikea valinta?
moonshine kirjoitti:Enfieldeille vahva suositus: siistit, monikäyttöset, käytännölliset, kestävät, halvat, mitä näitä nyt vielä on...


Vielä näistä, onko näissä minkäänlaista vuorausta vai ihan pleini nahkakenkä?
alspe kirjoitti:
moonshine kirjoitti:Enfieldeille vahva suositus: siistit, monikäyttöset, käytännölliset, kestävät, halvat, mitä näitä nyt vielä on...


Vielä näistä, onko näissä minkäänlaista vuorausta vai ihan pleini nahkakenkä?


Nahkaa vain, paksua sellaista. Villasukat siis messiin.
Sukat. Pitkävartiset, mutta alle polvenkorkuiset sukat. Mid calf / over the calf.

Tähän asti olen käyttänyt puvun kanssa polvenkorkuisia sukkia mutta kapeahkoilla ja lyhyemmillä lahkeilla sukka + villainen housunlahje tuppaavat istuaalta noustessa kirraamaan toisiaan vasten, jolloin lahje ei pääse putoamaan alas ilman apua. Toisessa ääripäässä paljaat sääret on realisoituva riski 20-30 cm korkeilla sukilla.

Mistä ostaisitte kerralla isomman satsin villaisia tai puuvillaisia mustia, tummanharmaita ja tummansinisiä sukkia?
farre kirjoitti:Sukat. Pitkävartiset, mutta alle polvenkorkuiset sukat. Mid calf / over the calf.

Tähän asti olen käyttänyt puvun kanssa polvenkorkuisia sukkia mutta kapeahkoilla ja lyhyemmillä lahkeilla sukka + villainen housunlahje tuppaavat istuaalta noustessa kirraamaan toisiaan vasten, jolloin lahje ei pääse putoamaan alas ilman apua. Toisessa ääripäässä paljaat sääret on realisoituva riski 20-30 cm korkeilla sukilla.

Mistä ostaisitte kerralla isomman satsin villaisia tai puuvillaisia mustia, tummanharmaita ja tummansinisiä sukkia?


Berg & Bergin Brescianit on toiminu itellä hyvin siistimmissä menoissa. Falket myös ihan jees.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.