Kiitos hyvistä ehdotuksista! Gloverall on ollut mietinnässä. Taskujen sijoittelu ja leikkaus näyttää erittäin mielyttävältä, mutta villakangas on kuvissa jotenkin ohuen oloista ja tulee fiilis aika kevyestä takista. Private vc tuli myös etsinnöissä jo aikaisessa vaiheessa vastaan ja on ilmeisesti aika kehuttu, mutta en oikein välitä selän puolivyöstä.

Summa summaarum Gloverall on tällä hetkellä johdossa.

Olen käsittänyt, että noita S.E.H. Kellyn vaatteita tehdään noin 5 per koko eikä uusia oikeastaan tule :(. Laitanpa vielä viestiä ja varmistan kuitenkin...
henrip kirjoitti:Kiitos hyvistä ehdotuksista! Gloverall on ollut mietinnässä. Taskujen sijoittelu ja leikkaus näyttää erittäin mielyttävältä, mutta villakangas on kuvissa jotenkin ohuen oloista ja tulee fiilis aika kevyestä takista. Private vc tuli myös etsinnöissä jo aikaisessa vaiheessa vastaan ja on ilmeisesti aika kehuttu, mutta en oikein välitä selän puolivyöstä.

Olen käsittänyt, että noita S.E.H. Kellyn vaatteita tehdään noin 5 per koko eikä uusia oikeastaan tule :(. Laitanpa vielä viestiä ja varmistan kuitenkin...

En tiedä minkä verran Gloverallin eri malleissa eroa, mutta ainakin omani (tässä syksyllä käytettynä ostettu) on varsin paksu ja raskas. CareofCarlilla on ilmainen toimitus ja palautus, joten kokeilla voi pienellä ekologisella rasituksella, mutta kustannuksitta :)
henrip kirjoitti:Kiitos hyvistä ehdotuksista! Gloverall on ollut mietinnässä. Taskujen sijoittelu ja leikkaus näyttää erittäin mielyttävältä, mutta villakangas on kuvissa jotenkin ohuen oloista ja tulee fiilis aika kevyestä takista. Private vc tuli myös etsinnöissä jo aikaisessa vaiheessa vastaan ja on ilmeisesti aika kehuttu, mutta en oikein välitä selän puolivyöstä.

Itselläni on Gloverallin Contemporary mallinen peacoat, ja kangas on villaksi paksua ja lämmintä, voin suositella lämpimästi.
Uniqlon Supimasukat on kyllä erittäin hyviä. Oma varasto alkaa käymään kirjaimellisesti ohueksi kun Kaukoidänreissut on tauolla, minulle sopii se Aasian normikoko hyvin.
Pinkomon valikoimaan tullut Momotaron villakangasliivi herätteli orastavaa kiinnostusta tollaiseen workwear/heritage tyylin villaliiviin. Mitäköhän muita merkkejä kannattaisi katsella? Pike Brothersilla on ainakin jotain tyyliltään oikean suuntaista.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.