^^Brighton on 52% villaa, loput nylonia ja polyesteriä. Viileämmillä ilmoilla toi ja etenkin Harrier on hyviä aluskerroksia. Tracksmithille suositus muutenkin, valtaosa omista juoksukamoista on nykyisellään tuolta.
Väittäisin että Tracksmith on aika TTS tai jos on yhtään kokojen välillä niin size uppia. Olen itse 178cm ja 75kg ja mulla on downeasternistä sekä kaikista muusta tracksmithin kamoista medium.
Välikeleille katseenkestävää commuter-ajovaatetta? Tarvetta ois ainakin housuille, (alus)paidoille ja kevyelle tuulitakille. Suoraa tietä Raphan nettikauppaan vai onko muuta järkevää? Plussaa ois jos noi aluspaidat ei ois ihan ihonmyötäisiä. Täydellisessä maailmassa kamat olis sellaisia, että kun heittää pyörän parkkiin niin vaatteet menis ihan "normivaatteista". Takki tosin saa olla leikattu aerommin, en tykkää ajella lepattavalla takilla kuitenkaan.

Merino kiinnostaa aluspaidoissa, sekä pitkä- että lyhythihaisena. Mut tosiaan ois erittäin jees jos leikkaus ei ois ihan makkarankuori.
^Mulla on pyörällä töihin -vaatteina Vulpinen ja Swrven kamaa jonkin verran. Katseenkestävyys on toki katsojan silmässä, mutta Swrven housut esim. on toimineen hyvin silloin, kun on tarvinnut olla samoilla vaatteilla ensin töissä ja sitten lapsen kanssa puissa kiipeilemässä.
Levi's commuterit best, sit välikerros (tää on tärkein) jotain merinoa - mulla on ainakin smartwoolia, icebreakeria ja patagoniaa. Uniqlon Heattech ja Airism toimii myös. Sen päälle kelin mukaan merinoa, flanellia, collaria tms. Ja päällikerrokseksi joku Daikin rotsi niin on taskuja.
Mission workshoppia moni kehuu, jos vaan on fygyy. Itsellä kokemusta vain firman laukuista. Tuplahaaruksiset leviksen commuterit oli kyllä parhaat ajofarkut, 511 leikkaus, harmi ettei enää valmisteta. Raphan farkut ok, välillä oli ainakin koot ihan mitä sattuu. Chromen ”taskuun mahtuva” rotsi ollut ihan huippu takataskunsa ansiosta; siinä tosin leikkkaus vs. Matsku ei pyosin paras fillarin päällä. Raphan paidat toiminut vuosia, varsinkin merino t-paidat.

Vulpine tais mennä konkkaan.

Nykyisin on niin monta brändiä jotka tekevät cycling related vaatetta. Tyylipuoli onkin sitten katsojan silmissä.
Vulpine oli selvitystilassa mutta toimii nyt taas uusilla omistajilla ainakin tällä hetkellä. Alimpana kerroksena mulla on käytössä Vulpinen merinoa tai Finisterren merino–tencel-paitoja. Molemmat kestäneet hyvin.
Tuplahaaruscommuterit oli kyllä hyvät, jos tykkää näyttää siltä että on vaipat jalassa. 522 Commuter oli paras fitti.

Uudet 511 Commuter Prot tuli haettua Pelagosta, kangas on tosi asiallinen ja melkein Outlierin tasoa.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.