Mulla meni vaatekaappi aikalailla uusiksi painonpudotuksen johdosta ja nyt on läjäpäin peruskamaa jota pitäis saada kiertoon. Kirppariajatus houkuttaa mutta onko joku/jotkut Helsingin itsepalvelukirppiksistä profiloitunut joko miestenvaatteiden tai ylipäänsä hieman tasokkaampien kamojen paikkana? Hieman tasokkaammalla siis tarkoitan ettei 80% kamoista oo vanhoja alkkareita ja philipsin kahvinkeittimiä 80-luvulta.
olen kiikuttanut viimeaikoina suurimman osan ylimääräisistä vaatteista ja kengistä tänne: http://karjalanapu.vuodatus.net/lue/201 ... n-kontilla

Karjalan Apu on puoluepoliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton avustusjärjestö, joka toimittaa humanitääristä apua Karjalan tasavaltaan apua tarvitseville. Avun saajat ovat aina institutionaalisia, toisin sanoen laitoksia, kouluja, sairaaloita, sosiaalikeskuksia tai vastaavia..

Keräämme erityisesti kaikenikäisten vaatteita ja kenkiä. Tavaroiden on ehdottomasti oltava puhtaita ja ehjiä! Emme ota vastaan kirpputorien jäännöseriä.


vähemmän vaivaa ja tulee parempi fiilis kuin täällä tai kirpparilla myymisestä.
joona kirjoitti:olen kiikuttanut viimeaikoina suurimman osan ylimääräisistä vaatteista ja kengistä tänne: http://karjalanapu.vuodatus.net/lue/201 ... n-kontilla

Karjalan Apu on puoluepoliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton avustusjärjestö, joka toimittaa humanitääristä apua Karjalan tasavaltaan apua tarvitseville. Avun saajat ovat aina institutionaalisia, toisin sanoen laitoksia, kouluja, sairaaloita, sosiaalikeskuksia tai vastaavia..

Keräämme erityisesti kaikenikäisten vaatteita ja kenkiä. Tavaroiden on ehdottomasti oltava puhtaita ja ehjiä! Emme ota vastaan kirpputorien jäännöseriä.


vähemmän vaivaa ja tulee parempi fiilis kuin täällä tai kirpparilla myymisestä.


Hyvä vinkki! Pitää viedä omia ja faijan vanhoja kuteita tonne, päivystys ensi viikon tiistaina Konalassa.
Kesällä pöytä hietsuun tai hagikseen, niin pääsee bulkkikamasta eroon suht helposti. Varsinkin jos myy tarpeeks halvalla. Hyvällä kelillä hauskaa hommaa. Voi ottaa pari kaljaa ja turista asiakkaiden kanssa. Sama voi toimia talvella kattilahallin kirppiksellä.
Kysyn nyt aiheen vierestä, mutta onko Turussa mitään vakiokirppistä, mitä turkulaiset tyylijäbät käy raidaamassa?

Itse en ole törmännyt toistaiseksi kuin UFFiin. Tosin sielläkin oli kyllä viimeksi ihan siisti Burberryn takki ajalta jolloin lafkan nimi oli vielä Burberrys
Muutin ketjun otsikkoa, lienee sopivaa keskustella tässä ketjussa yleisesti kirpputoreista ja second hand-liikkeistä Suomessa.
Oma suositus ainakin Kaivarin Kanuunalle. Päässyt hyvin eroon paremmastakin kamasta ihan hyväksyttävillä hinnoilla. Varashälyttimet tosin todella pakolliset kalliimmissa tuotteissa, sillä niitä on useamman kerran sieltä hävinnnyt. On niitä hälyjenkin kanssa pöllitty, mutta ainakin hieman joutuu näkemään vaivaa jos maksamatta tuotteen haluaa mukaansa.

Toinen hyväksi todettu vaihtoehto on ollut Kampin Kirpputori. Sama ideologia palvelulla kuin Kanuunassakin, mutta täällä ei mikään arvokkaampi liiku. Huomattavasti halvemmat palkkiot ja pöytävuokrat kuin Kaivarissa.
Alekma kirjoitti:Kysyn nyt aiheen vierestä, mutta onko Turussa mitään vakiokirppistä, mitä turkulaiset tyylijäbät käy raidaamassa?

Itse en ole törmännyt toistaiseksi kuin UFFiin. Tosin sielläkin oli kyllä viimeksi ihan siisti Burberryn takki ajalta jolloin lafkan nimi oli vielä Burberrys


Tämä kiinnostaa myös itseäkin. Tuli mieleen Kåren, mutta ei perustu mihinkään tietoon. Eikä kyllä taida mikään vakiokirppis olla..
Aioin laittaa nimim. alhazenille kysymystä Kaivarin Kanuunasta jatkoksi OCBD-lankaan, mutta sitten muistin tämän, eli:

Miten muuten tuo Kaivarin Kanuuna nykyään, onko kaikki miesten tavara Töölöntorin myymälässä? Minkälainen paikka ja tarjonta? Parisen vuotta tainnut olla jo tuolla, muttei tullut vielä vierailtua.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.