moonshine kirjoitti:Laittakaas kokemuksia edgestä niin retkahdan... nätinoloinen neule.

Mites lämpö/paksuus, monen sesongin tuote?

Itsellä ei henkilökohtaisesti ole pidempiä käyttökokemuksia, kun tästä ei tullut mun kokoista samplea, mutta kollegat on käyttäneet viime kuukaudet melko jatkuvasti. Lämpö ja paksuus on tarkoitettu sellaiseksi joka vuodenajan neuleeksi. Kesällä menee avonaisuutensa takia "takkina" myös vähän lämpimämmälläkin kelillä, syksyllä ja talvella toimii mukavasti sisällä.

Neuloksen paino on vanhan crewneckin luokkaa, mutta tässä on käytetty vähän ohuempaa lankaa (sama kuin shaalissa, mutta shaalissa lanka on tuplana). Neulos on tuntumaltaan napakampi, eikä pörhisty käytössä yhtä paljon kuin crewneck.
ai saakeli että on muuten nyt yhden päivän käytön perusteella mahtava neule myös tämä Edge! Täydentää just sopivalla tavalla rajallista vaatekaappiani shaalin lisäksi sekä tyylin että sinisen värin sävyn perusteella! tykkään!
Harmaa Edge tuli itselle. Mukavan pehmeetä jo pakasta vedettynä ja leikkaus omaan makuun. Luulen että tästä tulee itsellä kylmän kesän (pessimisti ei pety) suosikki!
Edge tuli tänään. Nyt on muuten jännä keissi eli tilasin S-kokoisena, koska sivulla sanottiin että malli oli 180cm ja 76kg ja pitää kokoa S.

Nyt takki tuli ja oli aika tiukka hihoista... Ja nythän sivuilla lukeekin että saman mallin päällä onkin M! Joten ei ihme että vähän puristaa. Onko noissa hihojen leveydessä yhtään venymisvaraa? Kun periaatteessa pituus on vielä ehkä ihan ok, mutta kovin kiristää tällä hetkellä vaikka mulla on todella ruipelot kädet.

EDIT: Ja joo itse asiassa nyt kun tarkemmin sovitan tätä niin on selvästi liian pieni. Eli menee vaihtoon. Mun speksit 182cm 71kg, näillä mitoilla täytyy selvästi ottaa M.

On kyllä makea neule ei siinä mitään! Ennakkoluuloistani huolimatta erittäin nätti. Napituksen puuttuminenkin on melkein plussaa. Tekee tästä erittäin helppokäyttöisen. Kohta aletaan olla siinä pisteessä ettei mitään muuta enää olekaan päällä kuin Alpaa.
Mukava kuulla positiivista palautetta!

Re: Wisconsin: mallilla oli kuvassa höyryttämällä muokattu S-kokoinen neule indigonsinisestä, koska kuvaushetkellä M-kokoista neuletta ei ollut saatavilla. Tuotetekstissä oli siis aluksi todellinen koko, mutta se muutettiin, jotta vältyttäisiin siltä, että asiakkaat ostavat liian pienen neuleen. Pahoittelen, jos tämän epäselvyyden takia tulit mahdollisesti ostaneeksi väärän koon.

Tässäkin mallissa hihat antavat jonkin verran myöten käytön / venytyksen myötä, mutta ei niin paljon kuin shaalissa. Shaalissa pakasta vedetyn neuleen hihat ovat tosiaan istuvuudeltaan aluksi todella tiukat, mutta venyvät sopiviksi. Hihanympärys antaa käytössä myöten lähes 10cm, jos sille on tarvetta.
Palautukseen meni ja laitoin viestiä aspaan, josta vastattiin ystävällisesti, että laittavat M-koon kun palautus menee perille. Sitä odotellessa. Toivottavasti M-kokoja vielä löytyy ja aspassa tajutaan pitää yhtä mulle varattuna ;) Nettisivuilla indigonsinisen M:n kohdalla lukee jostain syystä edelleen että "ennakkotilaustuote".
Hyvä huomio, kiitos! M-koon osalta tieto päivitetty ajantasaiseksi.

9 näyttäis olevan jäljellä, joten ei huolta. Muutama päivä menee yleensä palautuksissa - sesonkiaikoina tuntuu kulkevan vähän hitaammin palautuspostit. Todennäköisesti alkavalla viikolla saapuu jo myös vaihtotuote.
Ootteko ottaneet normaalissa koossa? Sivulla listattujen mittojen perusteella tarvitsisi vähintään yhden koon ylös, mutta löytyy myös kehotus ottaa normaali koko. Joustavat niin paljon? Shaalia ja edgeä katselin. 185/95, kokoa iso L-pieni xl valmistajasta riippuen. Pääkaupunkiseudulla ei taida löytyä sovitusmahdollisuutta?
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.