Ketjut vöistä jne jo löytyvätkin, pistetääs pystyyn vastaava lompakoista.

Itsellä parhaillaan pahasti kärsinyt TOJ-lompakko (unohtui takan päälle mökillä, lol), jossain vaiheessa pitäis uus poistaa. Noiden Iron Heartien myötä alkanut taas vähän workwearimpi setti välil nappaa, joten miettinyt jotain tollaista vähän suurempaa lompakkoo.

Löytyykö esim joltain Etsy-myyjältä tai muualta järkihintaan jotain about tän tyylistä settiä?

Kuva
Kuva

Yleisemmin ketjussa voi tietty olla keskustelua ja kuvia ihan kaikenlaisista lompakoista.
Ite oon menny tollasella LVn korttikotelolla jo useamman vuoden, lähinnä koska ei oo ikinä rahaa taskussa. :D

Nyt tosin ollu jo pitkään haussa joku kunnon ratkaisu avaimille eli jonkinlainen kolikkopussi missä ois kiinni metallilenkki, johon sais avaimet.
Mä olen kytännut, koska Chester Moxille tulisi taas myyntiin noita antiikkinahkaisia korttikoteloita / lompakoita. Ovat olleet loppu jo pitkään.
MrMan kirjoitti:Mä olen kytännut, koska Chester Moxille tulisi taas myyntiin noita antiikkinahkaisia korttikoteloita / lompakoita. Ovat olleet loppu jo pitkään.


Mitenköhän ne voikin olla loppu kun tuolla lukee, että kaikki tehdään tilaukseen ja samasta nahasta saa iPad-kuoria...
Spectator kirjoitti:
MrMan kirjoitti:Mä olen kytännut, koska Chester Moxille tulisi taas myyntiin noita antiikkinahkaisia korttikoteloita / lompakoita. Ovat olleet loppu jo pitkään.

Mitenköhän ne voikin olla loppu kun tuolla lukee, että kaikki tehdään tilaukseen ja samasta nahasta saa iPad-kuoria...

Niinpä. Mutta kaipa noita tulee vielä jossain vaiheessa lisää. Voi tosin olla, että tulee kesällä matkoilla poistettua uusi lompakko.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.