Patagonian fleeceille kaikki mahdollinen suositus. Omat ovat toimineet helvetin hyvin nimenomaan eräjormailukäytössä. Ei noita mihinkään muualle kyllä voisi kuvitellakaan.
Mun 6v pojalla ollut jo kaks vuotta joten mun ei tarvitse.

Ja hetkinen.. Carharttin fleece oli joskus ´95.. Hukkasin sen kännissä jonnekin. En oo hirveesti kaipaillu.
Mä oon ilmeisesti todella reippaasti aikaani edellä.
Fleece ollut päivittäinen hima-/koiranulkoilutus-/kaupassäkäyntivakio jo n.20 vuotta.
Halvimmalla mahdollisella mennään. Ei koskaan "ihmisten ilmoille", saati sitten duuniin fleecessä.
uros kirjoitti:Kuva

Varmaan mahtavat darranpotemishousut!
Pitänee laittaa hankintaan jos jostain Tarjoustalosta löytyis...

EDIT: ^Noi shortsit ovat eeppiset! Noita ei voi kukaan ainakaan väittää laittaneensa jalkaansa epähuomiossa!
Meikällä ollu kans Barban tapaan darra-, kioskillakäynti & ulkoilukamppeissa fleece aina. Vanhin käytössä Loopin fleece täytti just 10-vuotta... Vois myydä vähän käytettynä, vaikka on ollu koko vaatekaapin ajetuin kappale.

Äänet täältä kans patagonialle. Se pulju osaa noi fleecet.

+ Orvis.
Mikä vitun aamutakki toi oikein on?

Tarjoustalosta samanlainen kympillä - rahatkin menee yhteiseen hyvään ts Kyösti Kakkoselle ja Kepu Mafialle eikä millekään villin idän laumoille.

Nuo ketjun fleeceshortsit on paskinta koskaan - no jaa, tietyt iGent-karmeudet pois lukien.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.