Oli pakko laittaa ihan vaan siksi, että löysin ne siistit lardinin kalvosinnapit. :D sit ku tuo on juhlahommansa hoitanu, niin käytän tilalla leipäpussinsulkijoita tai klemmareita.
Onko kukaan täällä tilannut Luxirelta valkoista oxfordia? Suosituksia kankaaksi? Mulla on Sky Blue Oxford ja se on aika 5/5.
Mulla on warzone plus white ja classic red stripes paidat. Ei valittamista kummastakaan kankaasta. Tosin en pysty vertailemaan warzonea muihin valkoisiin.
Duunailen tällä hetkellä mahdollista Zaremban trunkkia Helsinkiin. Miten näette, onko foorumilla kiinnostuneita ostajia? Itse olisi ostamassa ainakin puvun kun saadaan tapahtuma järjestymään.

Hinnat pyörivät noin kahden tonnin paikkeilla Maciejin tullessa Helsinkiin, hinnat pyörivät noin kahden tonnin paikkeilla puvusta ja nelisen sataa housuista. Päällystakki on hieman pukua kalliimpi.

EDIT. Ehdotin alustavaksi aikatualuksi ensi syksyä, jolloin ihmisillä on hetki aikaa pureskella ja valmistautua ajatuksella. Näin saataisiin varmaankin enemmän ostajia ja trunkki tapahtumaan suuremmalla todennäköisyydellä.
Päätin tarttua tilaisuuteen ja lähteä Maltalle töihin 3viikon päästä, mutta uudelle puvulle on tarve kesäksi kaverin häihin. Niin tässä puntaroin onko parempi ostaa Sauman mittapäivistä vai metsästellä Italiasta, kun sinne pääsee helposti Maltalta. Kaikki vihjeet/apu tervetullutta ja kiitos etukäteen!
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.