Näyttää kyllä pahasti suoraan rekistä vedetyiltä. Ei kyllä todellakaan oikeilla mitoilla tehty. Rahat takas tai uudet housut hinnan alennuksella tilaukseen.
Ei kyllä näytä kovin onnistuneelta. Sanoisin että käy juttelemassa vielä uudelleen ja pyydä toisenkin myyjän näkemys tilanteesta. Kaupan purku tai uudet bysat.
Joo siis tämähän oli jo kolmas kerta kun noita siellä vedin jalkaan. Joka kerta saanut siellä ihastelevia kommentteja, miten hyvin istuvat ja miten tyylikkäät housut. Itse toimitusjohtaja itse arvioi istuvuuden juuri oikeaksi kun kysyin snadisti epäileväisenä, että kuuluuko näiden muka vetää tänne peräreikään ja ryttyyn näin. Kuulemma kuuluu. Johtuu kuulemma kevyestä kankaasta.

Muutenkin kyllä vähän ihme meininkiä siellä. Tilasin myös pari paitaa. No kahdesti tilattiin uudet kunnes kolmannet paidat olivat hyviä ja istuvia. En saanut käsiä liikutettua kun hannasi lavoista heti vastaan jos vähän nosti kättä. Heidän paitansa kuulemma ovat tällaisia istuvia, eikä niillä tarvitsekaan päästä ihan jokaiseen *ääriasentoon*. Kuten kättelemään tai kurottamaan kahvimukia astiakaapista. Piti pitää puolensa että sain uudet. Nyt on kyllä hyviä, ei siinä mitään.
Mittatilausvaatteiden pitäisi olla sellaisia kuin asiakas haluaa, myyjä voi sitten antaa konsultaatiota. Ps. Nuo housut on kamalat, palauta. :D
Tässä MTM puolella on sellanen homma että myyjän ja asiakkaan pitää pystyä jakamaan käsitys tavoitetilasta. Itse tilasin joskus kuusi vuotta sitten Schoffasta yhden mtm-paidan ja se oli sellainen että ahdisti ihan älyttömästi pitää sitä päällä muutamaa minuuttia pidempään. Heidän näkökulmasta se oli loistavan mallinen. Siirryin sitten muiden toimijoiden pariin ja olen ollut tyytyväinen. Kolme viikkoa sitten tilasin Pukimon Joonalta kolme paitaa ja tiedän tasan tarkkaan että Joona ei möisi minulle paitaa sellaisilla spekseillä, jotka eivät minulle sovi.

Buy the seller ja sitä rataa.
Ongelma: MTM-paita joka istuu muuten hyvin mutta kun vetää hartioita taakse rinnan kohdalta kiristää. Mihin mittaan kannattaisi laittaa sentti tai kaksi lisää?
mbch kirjoitti:Tässä MTM puolella on sellanen homma että myyjän ja asiakkaan pitää pystyä jakamaan käsitys tavoitetilasta. Itse tilasin joskus kuusi vuotta sitten Schoffasta yhden mtm-paidan ja se oli sellainen että ahdisti ihan älyttömästi pitää sitä päällä muutamaa minuuttia pidempään. Heidän näkökulmasta se oli loistavan mallinen. Siirryin sitten muiden toimijoiden pariin ja olen ollut tyytyväinen. Kolme viikkoa sitten tilasin Pukimon Joonalta kolme paitaa ja tiedän tasan tarkkaan että Joona ei möisi minulle paitaa sellaisilla spekseillä, jotka eivät minulle sovi.

Buy the seller ja sitä rataa.


Näinhän se on.

Tilasin kesällä Pukimosta OCBD:n. Tuli liian pieni mutta he lupasivat heti tehdä uuden ja seuraava paita puoleen hintaan. Näin sen jotenkin pitäisi mennä. Ei niin, että saan kuulla selittelyjä että "me tehdään yleensä tällaisiä slimmejä paitoja" tai että "ei näillä meidän mielestä ihan jokaiseen ääriasentoon tarvitsekaan päästä". Kenelle niitä mittatilauspaitoja oikein tehdään? Nämä Schoffan paidat saatiin sitten lopulta istumaan ja oikeisiin mittoihin, kun kaverit mittasi mun vanhan Pukimon paidan ja kopsasi siitä mitat. Totesin että tämän mä olisin voinut tehdä itsekin, kunnon Luxire-meininkiä.

Pukimosta on pari paitaa tulossa lisää ja pistin Brisbane Mossin twillit tilaukseen samalla. Palvelu aivan ensiluokkaista jälleen. Suuri luotto siihen, että jos ei ekalla kerralla ihan sentilleen osukaan nappiin, siellä tehdään tarvittavat muokkaukset eikä jauheta sitä itseään että tosi hyvältä näyttää.
Ei mulla ole ollut Schoffan paitatilauksissa mitään moittimista. Antonin kanssa ollaan mitat otettu, katsottu miten halutaan paidan istuvan ja ovat olleet just sitä mitä pitääkin. Ei kiristä, ei pussita mahan kohdalta, pysyvät housuissa pitkän helman ansiosta.

Se on sitten toinen juttu, että en kaikkiin niistä enää oikein mahdu... :P
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.