Täällä lienee muitakin kynäniskoja? Itse oon 182/70 ja koen, että tyköistuviin vaatteisiin pukeutumalla näyttää helposti luudanvarren ja lukin ja ristisiitokselta.

Jos joku muu kärsii samasta ongelmasta tai muuten vaan tuntee sympatiaa, tähän lankaan voi kertoa millä tavoin pukeutumalla voi näyttää sopusuhtaisemmalta. Alla omia huomioita.

Toimii huonommin:
Tiukasti istuvat vaatteet
V-aukkoiset T-paidat - pidentää flamingokaulaa entisestään
T-paidat ylipäänsä
Yläosana pelkkä kauluspaita housuihin tungettuna - paljastaa korsettivyötärön

Toimii paremmin:
Neuleet (etenkin paksut)
M65 - näyttää hyvältä vähän väljänä ja tuo samalla massaa
Lyhyehköt lahkeet
Kontrastia ylä- ja alaosien välille - lyhentää
Turtleneckit
Kaulaliinat
Ei kyllä toi oli ihan hyvä konkreettinen ehdotus. Täytyykin noutaa tommonen asuste jos eksyn jostain kumman syystä Israeliin.
Sertifioituna kyniksenä (181/65) pystyy rileittaa...
Aika sama, tyköistyvät fitit ei toimi yhtään ja pitkät helmat paidoissa / neuleissa / rotseissa ei sit lainkaan. Pikeet (saati lyhythihaset kauluspaidat) voi unohtaa kans tykkänään. Pikkasen väljä ja paksunpuoleinen neule tuo kivasti massaa yläkertaan. Shaalikaulus toimii kans. Ja lyhyet ja kapeat housut kaveriks niin kontrasti jeesaa kans.
Vaikka moni on ehkä eri mieltä niin musta melko ronskit ja jykevät kengät toimii kans hyvänä "ankkurina".
Pikeitä vaan on melkein pakko käyttää kuumimmilla keleillä mut ei se joo näytä hyvältä.

Samaa mieltä kengistä. Pienillä tennareilla sipsuttelu voi olla koomisen näköstä kun mullon muutenkin pieni jalka.
Ite en ole pitkä, mutta kaula kyllä on pitkä ja ohut.

Muuten aika samoilla linjoilla mikä toimii ja mikä ei, mutta mun mielestä slimmihkö pikee sopii myös ihan ok kyniksille. En nyt nopeesti löytänyt hyvää kuvaa, mutta alla joku FP:n mainoskuva, missä on just käytetty jotain aika pitkää ja hoikkaa miestä mallina. Parhaiten pikeet tietty sopii sellaiseen Ryan Gosling kroppaan.

Kuva


Rollneckeista oon huomannut, että itselle ei toimi ollenkaan sellaiset ohuet neuleet. Näyttää todella naiselliselta. Paksut rollneckit puolestaan sit yksiä ehdottomia lemppareita ja sopii mun mielestä hyvin ohueen pitkään kaulaan. Shaalikauluksissakin mitä muhkeammat kaulukset, sen parempi.

Takeissa myös sama juttu, korkea kaulus, tai kaulus ylipäätään sopii selvästi paremmin kuin ilman. Peacoatin kanssa nostan kauluksen käytännössä aina ylös.

Mulla on ollu monta erilaista pilottirotsia ja niissä esim. mun mielestä homma menee kutakuinkin näin:

ei kaikkein imartelevin kaulustyyppi kynikselle:
Kuva

selvästi parempi jo:
Kuva

paras:
Kuva
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.