uros kirjoitti:Ehkäpä derbyihin kaipaisi vähän erilaista kärjen muotoilua kuin mitä bootseissa on. Itse passaisin.


Kiitos mielipiteestä. Noi tuplanahkapohjat lisää bootsimaista vaikutelmaa.

Alla on sama kenkä vesikäärmeen nahkasta. Tavallaan helvetin siisti, mutta vaarallisilla vesillä.

http://gullam.jp/shopping/8231.html

Kuva
Pohjakuvasta näkee selvemmin, että kengän varvasosio on pulleampi kuin työbootseissa. Tulee oikeasti clownit mieleen. En ymmärrä tuota muotoilua. Menee minusta erikoisuuden tavoittelun puolelle.
Joo tiedän kyllä, että musta-gootti-taide tyylinen pukeutuminen kiinnostaa, mutta kunhan sanoin mielipiteeni. Vuosia sitten tuli itsekin fiilesteltyä zeitgeist-foorumin tyylejä, mutta sitten tuli jotenkin "plaah, keisarin uudet vaatteet" tunne. Asymmetrinen cardigan, kierosaumaiset villahousut ja... Mitä vielä? Niin tietenkin pelle-derbyt - loogista.
heh, en ole koskaan ajatellut noiden derbyjen lestin olevan noin erikoinen. Samalta japanilaiselta valmistajalta ostin aiemmin workbootsit, joista tykkään paljon. Ei mun mielestä ole niin "goottia", vaikka on muotoiltu noin.

Kuva

Kuva

p.s. menee toi musta-gootti-taide tyylinen pukeutuminen vähän hillitymmin omassa tapauksessa. Kaikenlaiset drop crotchit ja hameet ei ole se juttu.
Joo, ei noissa kuvissa näytä mitenkään huonolta, jos kyseessä sama malli, niin ihan ok. Jossain vaiheessa vain huomasin tuolla Z-maailmassa, että kengät alkoivat kaareutumaan ylöspäin ja kärjet pullistuivat.
Kuva

Kuva

Ohi oman mukavuusalueen. Kasuaali musta takki. Näyttää kuvassa lyhyeltä, mikä on positiivinen asia lyhyelle miehelle.Tekis mieli testata.
Nine kirjoitti:Ohi oman mukavuusalueen. Kasuaali musta takki. Näyttää kuvassa lyhyeltä, mikä on positiivinen asia lyhyelle miehelle.Tekis mieli testata.


Näyttää tuon kuvan perusteella omaan silmään jo häiritsevän lyhyeltä ja ylikutistuneelta, vaikka lyhyt olen itsekin. Toki se tuossa tarkoitus onkin, mutta en itse ainakaan lämpene. Lopullista tuomiota varten pitäisi nähdä kuva, jossa näkyy vartalo kokonaan.
penrose kirjoitti:
Nine kirjoitti:Ohi oman mukavuusalueen. Kasuaali musta takki. Näyttää kuvassa lyhyeltä, mikä on positiivinen asia lyhyelle miehelle.Tekis mieli testata.


Näyttää tuon kuvan perusteella omaan silmään jo häiritsevän lyhyeltä ja ylikutistuneelta, vaikka lyhyt olen itsekin. Toki se tuossa tarkoitus onkin, mutta en itse ainakaan lämpene. Lopullista tuomiota varten pitäisi nähdä kuva, jossa näkyy vartalo kokonaan.


Heitin kyselyä mitoista. http://www.other-shop.com/ <- tuossa kyseinen kauppa, mikä on uusi tuttavuus. Edulliset hinnat. Toi malli on sen 10 cm minua pidempi. Ehkä parempi jättää nämä irtotakit ja muut herrasmiesten pukineet ostamatta, ettei lopulta eksy keikariin. ;)
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.