^^Toi on yläosaksi tosi vaalea. Hyvin näkyy kuvista miten toi hyppää esiin vähän väärällä tavalla ja sekoittaa tasapainon. Muutenkin tossa on vähän liikaa/turhia detaileja ja liian vaalea pesu.

Laittaisin huntin lisää budjettiin ja ostaisin orSlown normihintaan. Tai miksei aleistakin. Kokoarpajaisia on varmasti luvassa riippumatta siihen mihin merkkiin päädyt.
uros kirjoitti:
VinnyC kirjoitti:Tässä kevään pikkuhiljaa lähestyessä on iskenut palo hankkia farkkutakki. Onko täällä kyseisten takkien ystäviä, tai muita asiaan vihkiytyneitä?

Ja itse topicin aiheeseen, eli olen miettinyt jotain tämän tyylistä takkia:
https://www.mrporter.com/en-fi/mens/ami/denim-jacket/981299?ppv=2

Laittakaahan mielipiteitä yllä olevasta yksilöstä, sekä farkkutakeista ylipäänsä.

No jos haluaa tollasen Lee Rider -tyylisen rotsin, nii iha pätevä valinta varmaan.


No kyllähän tuosta linkin takista esittämäsi vibat saa. Tuo vaalea pesu, nyt ei sinällään ole välttämättä se ainoa vaihtoehto. Lähinnä tuli mietittyä sen kannalta, että suurin osa omista housuista on tummia/mustia.
James kirjoitti:
Nine kirjoitti:
James kirjoitti:
Itsellä on ollut nyt kuukauden verran Chelsea Tanit ajossa, ja olen tykännyt kovasti. Onhan crepe käyttömukavuudeltaan melkein boostin luokkaa. Paha toki vähäisen käytön jälkeen sanoa vielä mitään kestävyydestä, etenkin kun ei ole hirveästi joutunut paljaalla asfaltilla kävelemään. Itse olen kyllä ymmärtänyt, että crepe olisi mahdollista vaihtaa.

Näitä alkoi myös vihdoin löytää alennuksella. Tilasin omani SSENSEltä ja hinnaksi jäi n. 200€, sillä hinnalla hinta/laatu mielestäni varsin hyvä.


Ok, mulla jäi sellainen käsitys googleilun perusteella, ettei Commonien kohdalla olisi näin. Ainakin löytyi kommentteja, joiden mukaan monet suutarit eivät olisi suostuneet uusimaan pohjia.

Otitko saman koon kuin achilleksissa? Alennuksissa oon nähnyt noita tyyliin 230-280 eurolla riippuen väristä. Retail on vähän liikaa, ainakin mulle. Kanyen hype alkaa laantua, joten päätyy alennuksiin.


Pitää melkein käydä kyselemässä mitä Erving sanoo pohjista.

Omat oli muistaakseni 215 €. Itselläkin vähän periaate et en retailia maksa vaikka pitkään noitakin halusin.

Otin samassa koossa kuin normi Achillekset ja menee hyvin jalkaan, mutta fitti on kyllä selkeästi tiukempi kuin Achilleksessa. Jos vertaa esim niihin premiumieihin, jotka sulta poistin niin chelseat tuntuu selkeästi pienemmiltä. Melkein suosittelen Size-uppaa.


Pakko jakaa tähän vielä omat ajatukset. Oma kokopolitiikka on ollut hyvinkin vaihteleva CP:llä riippuen mallista, mutta tässä tiivistettynä:

43 tts näin yleisesti (SL, Trickers, Sanders, McNairy etc)
43 achilles (42 pituus ei toimi)
43 tournament
42 bball (voisi mennä jopa 41, mutta tätä en ole testannut)
43 runner
43 chelsea.

Toivottavasti jeesaa edes jotenkin koon valinnan suhteen.

Samaa olen lukenut itsekin pohjista, että harva suostuu näitä uudelleenpohjaamaan. En tosin tätä ole keneltäkään kysynyt, mutta sinänsä en näkisi kyllä itse mitään ongelmaa miksei tätä toimenpidettä voisi tehdä. Sama crepe pohja näissä on kuin kaikissa muissakin kengissä.

Mulla on ollut näitä nyt kaksi paria ja ehkä huonoin puoli ollut tuo nilkan resori, vai mikä ikinä onkaan nimeltään. Se tuntuu venyvän huomattavasti nopeammin kuin esimerkiksi RM Williamsin tai Guccin vastaavat. Voi toki olla, että rakenne on muutenkin erilainen. Mutta tosiaan, tämä muodostuu ongelmaksi oikeastaan vain silloin, jos käyttää kenkiä todella kireiden housujuen kanssa.

Ja jos värjäytymistä pelkää, niin joo, sitä tapahtuu. Tämä kuitenkin riippuu täysin siitä miten paljon itse kiinnität huomiota missä noilla kävelet. Crepe on aina crepe, se imee skeidan itseensä.
Luulen että pohjan vaihtoa noissa saattaa hankaloittaa se, etteivät ole goodyear- rakenteella vasn todnäk. Blake. Puuttuu se välipohja, josta olisi helpompi irrottaa ulompi pohjakerros ja liimata sen päälle taas uudet.

Suht pitkäikäisiähän nuo pohjat kuitenkin ovat, kun aitoa kumia.
Eikö tuo crepe ole liimattu tasaisen nahkapohjan päälle, joten sen voisi vaihtaa hiomalla/repimällä vanhan pois ja liimalla uuden päälle? Crepen kestävyys ei todennäköisesti ole ongelma, ellei käytä kenkiä päivittäin kävelemällä kymmeniä kilometrejä. Todennäköisesti pohjat menevät ajan kanssa hapettumisen ja lian johdosta koviksi&tahmeiksi kuin kuluvat puhki. Lisäksi näissä Italialaisissa on harvoin kovin puhdasta crepe materiaalia, vaan siinä on aika paljon jotain muutakin mukana. Seurauksena kovempi ja kestävämpi pohja.
VinnyC kirjoitti:Laittakaahan mielipiteitä yllä olevasta yksilöstä, sekä farkkutakeista ylipäänsä.

Ei taida olla sitä mitä haussa, mutta oma Unbranded Brandin takki on ollut kyllä raudanluja:

Spoiler:
Kuva

Hintaansa nähden (128USD) kelpo peli, on kuin vetäisi peltipurkin päälleen.
Kumpi?

Kuva
https://www.endclothing.com/eu/c-p-comp ... a-999.html

Kuva
https://www.endclothing.com/eu/c-p-comp ... a-999.html

Vierastan snadisti resoreita hihansuissa. Gogglesit jää käyttämättä joten ihan tarpeettomat. Toisaalta pirikiikarirotsin materiaali ehkä mukavampi. Linssihihaisessa puolestaan noi liimasaumatut taskut ja hihatasku on enemmän makuuni. Ja siinä ei valkoinen vuori vilku jos on vetskari auki. Oon aika kahden vaiheella.

Onko noista materiaaleista mitään sanottavaa? Pro-tek, lycra...
^No vähän just yritin antaa ymmärtää, että JOS lasit eivät ole tekijä. En mä niitä oikeasti kehtaa käyttää jos niitä nyt mitenkään oikeasti edes voi käyttää joten ne on siellä piilossa ;)
^Eihän niitä kukaan käytä. Koskaan.

Yleensä noissa rotseissa ne kääntyy hupun ulkoreunaan "säilytykseen", eli niitä ei saa sen enempää piiloon. En tiedä miten tuossa kyseisessä mallissa.

Mun mielestä ne ovat kuitenkin ihan makea detsku, joka on ollut mukana kuvioissa kauan sen pahemmin ikääntymättä.

edit. Tuossa nimenomaisessa ne taitavatkin tosiaan mennä piiloon...
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.