Tadu kirjoitti:
vonrudy kirjoitti:Onko kellään kokemusta noista flanellipaidoista?

Olisko laittaa fittikuvaa?

Just kokeilin kaupassa. Yllättävän slimmejä ja semisti pienen puoleisia. Jos on kahden koon välillä kannattaa ottaa isompi.


Okei! Osaatko sanoa pituudesta? Mihin asti laskeutuu? Oon ite 188/97 ja mietin tilaavani L, mutta mietityttää, että jos paita on turhan pitkä pidettäväksi housujen ulkopuolella. Ainakin noi slimmit ocbd on tosi pitkiä.
vonrudy kirjoitti:
Tadu kirjoitti:
vonrudy kirjoitti:Onko kellään kokemusta noista flanellipaidoista?

Olisko laittaa fittikuvaa?

Just kokeilin kaupassa. Yllättävän slimmejä ja semisti pienen puoleisia. Jos on kahden koon välillä kannattaa ottaa isompi.


Okei! Osaatko sanoa pituudesta? Mihin asti laskeutuu? Oon ite 188/97 ja mietin tilaavani L, mutta mietityttää, että jos paita on turhan pitkä pidettäväksi housujen ulkopuolella. Ainakin noi slimmit ocbd on tosi pitkiä.

En osaa kyllä. Olen itse 179/72 ja kokeilin vain S-kokoa, enkä kiinnittänyt pituuteen huomiota negatiivisesti.
^ Ylemmällä (mustana) mentiin koko viime talvi. Kovimmilla pakkasilla vaati vähän paksumpaa alle, mutta aivan mainio, kevyt ja pelkistetty takki päiväkotiroudaukseen ja kauppareissuille.
Tuli tilattua Uniqlolta express shippingiä (1-2 business days) käyttäen viime torstaina, jotta kerkeävät perille ennen reissua, mutta eivätk ole vielä saaneet edes pakettia lähetettyä. Kannattaako noita toimitusaikoja mainostaa jos niistä ei voi pitää kiinni. Jos siitä nopeammasta kuljetuksesta maksaa, niin ei se kauheasti lämmitä kun paketin lähetys näyttää vievän vähintään kolme työpäivää.
Uniqlolla on joku häikkä menossa, eivät ole myöskään saaneet lähetettyä viikko sitten tehtyä tilausta ja asiakaspalvelu ei kerennyt kommentoida asiaa kysyttäessä vielä. Normaalisti lähtee melkein saman tien ja saapuu ennemmin kolmessa kuin viidessä päivässä.
Minulle ei tullut tilausvahvistuksen jälkeen viestiä, että paketti on toimituksessa. Asiakaspalvelu ei koskaan vastannut kyselyyn, mutta tilaus saapui perille jotakuinkin luvatussa ajassa normaalitoimituksena.
Itsellekin tuli paketti torstaina eikä sähköpostitse tullut mitään ilmoitusta lähettämisestä, mikä oli vähän outoa. Viikon toimitusaika express shippingillekään ei mikään kovin hyvä suoritus. Noh eipä siinä.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.