Thos kirjoitti:Joo snäppi olis luontevin kanava graduaten kuvastooreille. Sumuiset ördäyssnäpit ja yölliset kadullekusemiset katoaa itsestään jo ennen kuin ne alkaa kaduttaa.


Ei ne tosin kaduta millään lailla, elämä on.
Eturaivo kirjoitti:
Mulla on gappina farkut, en ole käyttänyt pitkään pitkään aikaan. Johtunee varmaan siitä, että ei ole tullut ostettua kunnollisia tässä oman tyyli-intoilun aikana. Ehkä pitäisi, kun pikkuisen kiinnostaa, mutta sitten pitäisi ostaa harmaa collari, joka niin ikään puuttuu.


Collariasia ole aika nopeasti hoidettu, esimerkiksi Uniqlon tuotteella? Mika Häkkisen kuvassa ainakin menee ihan täydestä kuin 650€ kolikko vaikka onkin "halpapaita".
Viimeksi muokannut alspe, 15 Huhti 2016, 08:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on Carharttin harmaa raglan-collari, joka ei ainakaan tulplahintaiselle Stonarille häviä mitenkään laadullisesti. Stonarissa on toki NATO hihassa ja Carharttissa C brodeerattuna hihansuuhun mutta sellaista se on. Beamiin vaan, kyllä sieltä toimiva pitäisi löytyä eikä rahaa mene paljoa.

Pitäisi vaan yrittää jaksaa laittaa se OCBD aina sinne alle. Ilman tulee vähän sellainen hönö olo kun t-paita ja collari oli käytännössä 100 % päällä koko sen iän kun ei mistään tajunnut mitään.
Eturaivon tilanteessa ongelma taitaa olla se että nykyinen vaatekaappi ei oikein tue harmaata kollaria. Sopiiko se sitten kovin hyvin fiinimpien chinojen ja flanellien kaveriksi? Mun mielestä ei. Harmaa kollari toimii farkkujen kans kun junan vessa (ei pendolino). Eli pitäisi hommata sekä farkut ja kollari että sais sen toimimaan.

Ite oon kokenu hankalaksi kaikki lyhyemmät takit, kuten bomberit ja biker jacketit. Jotenkin ne näyttää aina että jää lyhyeksi eikä fiilis itellä oo kiva. Esimerkiksi Fredrik Risvik toimittaa aika tyylikkäästi tässä, mutta oma tyyli ei taivu tohon mitenkään:

Kuva

Edit: Katsos, tyylit-approved leima nasahti meikäläisellekin vaikka yritän kaikkeni pysyäkseni vastarannan kiiskinä.
^Heh, meinasin jo mainita taksikuskitakit mutta ajattelin, että tulee näpeille ;)

Baracuta vanhenee kaapissa vaikka siinä ei sinänsä ole mitään vikaa eikä vaikeaa. Sekin vaan tuo jotenkin mieleen ne rotsit, mitä käytettiin ala-asteelta lukioon aikoinaan. Resorilliset lyhyet takit, etenkin toppa-sellaiset aiheuttaa jotain estoja. Resorittomat menee ihan hyvin.
Spectator kirjoitti:Mulla on Carharttin harmaa raglan-collari, joka ei ainakaan tulplahintaiselle Stonarille häviä mitenkään laadullisesti. Stonarissa on toki NATO hihassa ja Carharttissa C brodeerattuna hihansuuhun mutta sellaista se on. Beamiin vaan, kyllä sieltä toimiva pitäisi löytyä eikä rahaa mene paljoa.

Pitäisi vaan yrittää jaksaa laittaa se OCBD aina sinne alle. Ilman tulee vähän sellainen hönö olo kun t-paita ja collari oli käytännössä 100 % päällä koko sen iän kun ei mistään tajunnut mitään.

Heh. Mulla on harmaa the real mccoy ja velva sheen. Molemmat laadullisesti hyviä, mutta voin sanoa, että toi MIJ the real mccoy voittaa MIU velvan selkeästi. Japanilaiset osaa viedä hifistelyt seuraavalle tasolle. Mutta se on, mihin tottuu. Uniqlo tms. on varmasti ihan jees peruscollari, jos fitti vaan toimii.

En osaa sovittaa kauluspaitaa collarin alle. Tuntuu epämukavalta eikä näytä hyvältä. Colleget on kyllä suosikkeja. Voittaa neuleet selkeästi.
Tiedä nyt tuosta Risvikin toimittamisesta, tuosta kuvasta tulee ne taksikuskifiilikset sen takia, että on suorat housut ja valkoinen kauluspaita. Tilalle farkut ja t-paita ja tilanne on ihan eri.
Itse käytin pitkään aina nappikauluspaitaa kollarin alla, nykyisin en ollenkaan. Tämä inspokuva jäänyt kuitenkin mieleen sieltä oman Ivy-innostuksen huipulta:

Kuva
Spectator kirjoitti:^Heh, meinasin jo mainita taksikuskitakit mutta ajattelin, että tulee näpeille ;)

Baracuta vanhenee kaapissa vaikka siinä ei sinänsä ole mitään vikaa eikä vaikeaa. Sekin vaan tuo jotenkin mieleen ne rotsit, mitä käytettiin ala-asteelta lukioon aikoinaan. Resorilliset lyhyet takit, etenkin toppa-sellaiset aiheuttaa jotain estoja. Resorittomat menee ihan hyvin.



Heh, mullakin on Baracuta jäänyt viime aikoina käyttämättä. Viime kesäkautena käytin vissiin kerran. Nytr en oo vielä kaivanut ees vintiltä esiin. Eikä mulla oo niitä enää ees jäljellä kuin yksi, parhaina aikoina mulla oli useita harringtoneja.
Ulsteri kirjoitti:Itse käytin pitkään aina nappikauluspaitaa kollarin alla, nykyisin en ollenkaan. Tämä inspokuva jäänyt kuitenkin mieleen sieltä oman Ivy-innostuksen huipulta:

Kuva


Mäkin oon siirtynyt ocbd-collarihommasta t-paita-collari-hommaan. Nöäin se vanhakin nuortuu teidän nuorison touhuja ihmetellessä.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.