Unski kirjoitti:Chelseat on kyllä vähän sellanen kenkämalli, että niiden pitäis löytyä vain kehä kolmosen autojopparien jaloista.


Kuva

Eipä mulla sit muuta tähän.
Hyvää kamaa Joonalla.

Yhtä paljon tai enemmänkin hittiä ottaneet Chelseat löytyy myös omasta kaapista, mutta viime aikoina alkanut vähän kuvottaa kyseinen kenkämalli. Se on joko juuri erittäin sleekki ja musta tai burgundy tai sitten se on vaan ruma. Noi Carminat menee just vielä tohon edelliseen.
joona kirjoitti:the_graduatelta simppeliä toimittamista, joskin mustat loafer aiheuttaa jostain syystä mulle lievät pappafibat


haha

Hei, mä oon pappaikäinen jos teihin nuorisoon vertaa. Musta ihan tahallinen valinta - vaihteeksi. Kun ei tuu noit mustia beefrolleja juuri käytettyä. Onkohan jotain 5-10 kertaa olleet jalassa viimeisen 3-4 v aikana.

Oranssit Tricksterit näytti mokkakenkäketjussa varsin sairaalta idealta mutta hyvinhän ne sulla toimii. A++++

Editos: mikä rotsi sun alemmassa kuvassa? Look good that.
^ Heh, en yhtään epäillytkään, etteikö ollut tietoinen valinta pistää mustat loaferit. Välillä pitäisi itsekin ulkoiluttaa niitä kenkä- tai vaatekaapin vähemmälle käytölle jääneitä juttuja kuten Suomen Paras Pukeutuja kerran totesi.

Thanks! Vähän jännityksellä venasin itsekin, että miten pelittää käytössä. Hyvät on fiilikset, varmaan pääsääntöisesti tumman denimin kanssa tulee näkemään käyttöä ja sehän passaa mulle.

Rotsi on se wings+horns Mountain Parka, mistä oon vieläkin niin innoissani, että on päällä vaikka kelit alkaa kohta viedä voiton.
U
Unski kirjoitti:Chelseat on kyllä vähän sellanen kenkämalli, että niiden pitäis löytyä vain kehä kolmosen autojopparien jaloista.


Niin väärin.

Btw, mokkaiset Trickers Henry chelseat tarttis saada.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.