^ tasapainosimpia settejä, mitä mieheltä on nähty. Lasit ehkä snadisti isot kasvoihin nähden.

Tuon takin nappien vaihtoa johonkin hieman vähemmän kontrastia omaaviin harkitsisin vielä ennen kesän koittamista.
Farmer John kirjoitti:alspella edellisellä sivulla hyvä setti muuten mutta housut ei kyllä oikein istu. Toimii varmaan vielä nyt mutta vähän syvemmässä päässä kun autismi iskee pahemmin niin noi on käyttökelvottomat.


Mikä niissä on vikana?
Pantheon kirjoitti:
Farmer John kirjoitti:alspella edellisellä sivulla hyvä setti muuten mutta housut ei kyllä oikein istu. Toimii varmaan vielä nyt mutta vähän syvemmässä päässä kun autismi iskee pahemmin niin noi on käyttökelvottomat.


Mikä niissä on vikana?


Tekee aikamoiset pussit reisien ulkoreunaan.
Farmer John kirjoitti:
Pantheon kirjoitti:
Farmer John kirjoitti:alspella edellisellä sivulla hyvä setti muuten mutta housut ei kyllä oikein istu. Toimii varmaan vielä nyt mutta vähän syvemmässä päässä kun autismi iskee pahemmin niin noi on käyttökelvottomat.


Mikä niissä on vikana?


Tekee aikamoiset pussit reisien ulkoreunaan.


Niinhän ne vähän näyttää, tosin noissa kuvissa efekti on voimakkaimmillaan. Taitaa osin johtua mun jaloista/lantiosta koska parit muutkin housut tekee saman ilmiön. Jalat on mulla varmaan väärin kiinnittyneet kapean lantion liian sisäreunoihin :D
Ei ne tarvitse sukkahousut olla mutta itse en ainakaan diggaa tuollaisista pusseista. Ei mulla fatiguetkaan tota tee vaikka (tai koska) on koko matkalta leveät. Mutta jos tykkää niin antaa palaa.
Eihän ne täydelliset oo mutta saattaa olla ihan käytön kanssa tullutta venymää tai sit ku on istahtanu ni housut valahtanu alas. Rennot RTW pöksythä noi on eikä bespoket. Kelpais kyl mun pääl.

Tuukan takin sais edellee kyl prässätä uudestaan ja taskuliina hyppii silmil. Muutenha toi on 5/5.
^Nimenomaan. Housuissa ihan normifitti.

Itelle housut aina se vaikein vaatekappale - joko ne on sukkahousut tai sitten pussittaa alspen tyyliin, kun hommaa suoraan rekiltä. Vois tulla kylmä, jos ei tyytyisi RTW-meininkeihin. Ei näillä liksoilla ostella kaappia täyteen mittahousujakaan. :D

Tuukalla hyvä petrolinsininen/merenvihreä rotsi!
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.