^
Cabourn X Converse?

Hyvät setit MrManilla, kuten muillakin jampoilla. mbch:lle suosittelen yhä väljempiä housuja :)
Joo, viimetalven mavet ja kyykyt alkaa näkyä reisissä. Konda taisi todeta jossain kommentissa perseenkin olevan hermeettisen suuri. Tiedä häntä. Vuosi sitten noi housut oli vielä ihan väljät... Onko se sitten syy mittatilauksen puolesta vai vastaan - en tiedä.

Oppimistahan tämä on :)
mbch kirjoitti:Enteileekö tämä sitten "PREMIUM"-tennareihin siirtymistä - en tiedä... Ja kyllähän nahkavuori on aina nahkavuori. Tai sitten teen kompromissin ja hommaan noita lisää eri väreissä.

Itse olen ihmetellyt halua laittaa nahkavuori kanvastossuihin, ainakin oman järkeilyn mukaan samalla tuhotaan kanvastossun parhaat ominaisuudet, keveys ja hengittävyys. Hanki vain eri väreissä, et kadu.

Spectator kirjoitti:Mitkä nää kengät on?

Kuten Erik jo vastasi, Converse X Nigel Cabourn parin vuoden takaa.

Ja kiitoksia kuvista/räteistä pitäneille.
Pakko antaa erikseen propsit DLA:n kasuaaleille tennishortseille. Mulla on itsellä viissiin kuudet vuosien saatossa driftatut (ainakin Fred Perryt, Lacostet, Sergio Tacchinit & Elleset) kaapissa, mutta niitä tulee käytettyä lähinnä himassa kun omat kanankoivet ei oikein taivu noihin #tyyleihin julkisesti.

Spoiler:
Danny Dyer Approves.Kuva
^ thanks!

Aikanaan taisin löytää nuo UFF:lta ja hyvin ovat toimineet...

Tältä päivältä.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Sauma / Mastai Ferretti / Berg&Berg / Drake's / Alfred Sargent
Hyvää settiä juu.

Danny Dyer ja The Business, leffassa kyllä kovat tyylit ja varsinkin sortsit. Sai aikoinaan hankkimaan Sergio Tacchinin verkkapuvun, mutta onneksi siitä on päästy eroon.
haha

Mulla on nyt sergio Tacchini -pikeepaita päällä. Ei tosin legendaarinen McEnroe-/huligaanimalli vaan hillityhkö tummansininen. Mut silti..

@mbch - mulla ei sinänsä oo mitään Converseja vastaan. Eri toten valkoiset Chucksit on varsin asialliset. Jostain syystä en vain ite osaa käytttää (enää).
Sadekelit alkoi eikä jaksanu vetää prätkäkuteita aamulla päälle joten pitkästä aikaa varpaisiin tuijottelua.

RedWing, Uniqlo, Levis, Rising Sun, Nigel Cabourn
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.