Minulla on kollarit, merinot ja kashmir-neuleet olleet kaikki kovassa käytössä ja olen niistä pitänyt. Lisäksi farkkuja on useammat, hyvä fitti, laatu vähän semi - omista on taskut ja taskunreunat kärsineet.

Totaalisia missejä on olleet pikeet jotka meni melkein suoraan roskiin (hyvittyvät ne myös), sukat, ja joiltain osin nuo t-paidat jotka oli kalliita ja aika huonoja.
Asket black denim "stay black" on kyllä kaukana stay blackista. Kolme vuotta vanhat Acnen Stay blackit on mustemmat kuin pari pesua nähneet Asketin versiot. Lähetin kyselyä Asketille, katsotaan mitä kommentoivat.
mbch kirjoitti:Asket black denim "stay black" on kyllä kaukana stay blackista. Kolme vuotta vanhat Acnen Stay blackit on mustemmat kuin pari pesua nähneet Asketin versiot. Lähetin kyselyä Asketille, katsotaan mitä kommentoivat.


Vastasko?
Joo, pyysivät lähettämään takaisin ja tekivät hyvityksen. Hain sitten acne riverit beamhillistä tilalle, eikä kaduta ollenkaan.
mbch kirjoitti:Oliko tuosta cashmere-neuleesta viimeaikaisia kokemuksia?


Tilasin sellaisen viime talvena, mutta päädyin palauttamaan. Fitti oli muuttunut, paljon pienempi kuin aiemmin. Dealbreaker oli kuitenkin tuo recycled cashmere, joka ei tuntunut hyvältä vaan sellaiselta muoviselta ja karhealta.
Kahteen edelliseen: mua kiinnostaa ihan vilpittömästi...
1. Jos Asketin laatu on mennyt huomattavasti huonompaan, mitkä tuotteet ovat muuttuneet vuosien saatossa ja miten?
2. Jos Asketin kaikki tuotteet näyttävät ja tuntuvat muovisilta ja halvoilta, millä tavoin tarkemmin ottaen?

Ja ennen kaikkea, jos Asket on täysin kelvotonta roskaa, niin mikä on parempi vaihtoehto (ja millä tavalla parempi) joko ylipäätään tai mieluiten samassa hintaluokassa? Sanotaan vaikka kategorioissa yksiväriset t-paidat, perusfarkut ja neuleet. Voin aloittaa vaikka siitä, että OCBD:n osalta Care of Carl myy nykyään Kamakuraa, joka ainakin on parempaa about samalla hinnalla. Laadussa ei ehkä ole suurta eroa, mutta Asket ei osaa valmistaa tyylillisesti kelvollista OCBD:tä.

Oma kokemukseni kuitenkin on, että Asket on laadukas. Ostin vasta tänä vuonna ensimmäisiä kamojani Asketilta, mutta kaikkien materiaalit ja työ ovat olleet laadukkaita. T-paidoista ensimmäiset kestäneet jo kymmeniä pesuja ilman mainittavaa kulumista tai saumojen kiertymistä tai mitään sellaista. Faniksi en tunnustaudu, mutta mun mielestä Asket on juuri sitä, mitä se lupaa: ei luksusta, mutta oikea osoite, jos kaipaa selkeitä ja laadukkaita perusvaatteita.
Asketin college-paidat on ainakin itselle riittävän hyviä. Jatkuvassa käytössä vihreä, harmaa ja musta. Näistä uusin on musta ja se on noin vuosi sitten tilattu.

Sitten on myös yksi pitkähihainen t-paita. Se on ihan OK. Ei mitään huomautettavaa.

Lisäksi musta merinopipo satunnaisessa käytössä. Vaikuttaa laadukkaalta ja haukkuu hintansa.

Mustat "stay black" farkut kävi kääntymässä, mutta ne ei sopineet itselle ja väri haalistui ekassa pesussa tosi paljon. Cashmere-neule kävi myös pyörähtämässä, mutta se oli hieman muovisen oloinen.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.