Asketin punaisissa ja vihreissä t-paidoissa on joku ylimääräinen paha haju. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Paidat toki pari vuotta vanhoja mutta haju on selkeä suoraan pesun jälkeen. Pakko liittyä jotenkin väreihin kun mustassa, harmaassa ja valkoisessa ei sitä ole. Kestävyys on näissä kaikissa kunnossa.

Harmaata collegea on myös pakko kehua. Ollut varmaan pari sataa kertaa päällä ja vieläkin melkein kuin uusi. Mustat bokserit myös ok mutta harmaassa joku juttu kun tuntuu jäävän persvakoon.
kuoris kirjoitti:Asketin punaisissa ja vihreissä t-paidoissa on joku ylimääräinen paha haju. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Paidat toki pari vuotta vanhoja mutta haju on selkeä suoraan pesun jälkeen. Pakko liittyä jotenkin väreihin kun mustassa, harmaassa ja valkoisessa ei sitä ole. Kestävyys on näissä kaikissa kunnossa.

Harmaata collegea on myös pakko kehua. Ollut varmaan pari sataa kertaa päällä ja vieläkin melkein kuin uusi. Mustat bokserit myös ok mutta harmaassa joku juttu kun tuntuu jäävän persvakoon.


Mulla kans punainen t-paita haisi tunkkaselta. Liotin etikkavedessä ennen pesua, nii sain sen pois. Muissa väreissä ei oo ollu vastaavaa.
Minkälaisia kokemuksia Merino Roll Neckistä?

Kovin innostunut en ole aikoihin jaksanut Asketista olla, nämä nyt kuvissa kuitenkin aika ok ja keveämpää roll neckiä olisi etsinnässä.
Ihan hiton hyvä ja mukavan ohut roll neck tällaiselle kylmänäkin hikoilijalle. Itsellä tumman vihreä. Ei kyl mitään jokapäiväistä käyttöä ole nähnyt joten en osaa sanoa kestävyydestä, Asketin tuntien voisi luulla että on ok.
Itse tykännyt mustasta (roll-neckista) tosi paljon. Syksylle varmaan pitää hankkia vielä toinen kaappiin. Tosi käytännöllinen ja mukava päällä.
Jaksan kyllä ihmetellä, että miten noi t-paidat vaan kestää ja kestää. Vuosia käyttänyt, eikä mitään nuhjuuntumista havaittavissa. Bokserit sen sijaan olivat pettymys, hajos nopeammin ku uniqlon vastaavat.
Asketilta olen hankkinut t-paitoja (normi sekä light), Oxfordeja, farkkupaitoja, boksereita, kollareita ja sukkia.
Ainoat tuotteet jotka edelleen käytössä ja joihin tyytyväinen ovat paksummat t-paidat. Ohuempien käyttö vielä niin vähäistä että niistä en osaa sanoa.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.