Vetoketjuhupparia 120 eurolla. En tiedä, tuntuuko vaan, mutta aika kallista alkaa olemaan.

Onko muuten kenelläkään ollut ongelmaa collegepaitojen kanssa? Pesussa tulee sellaisia kohoumia, jotka lähtee silittämällä. Toinen harmaa collegepaita, jossa näitä ilmestyy. Navyyn ei ole tullut.

E: taisin huomata, mistä noi johtuu eikä ongelma ole collegessa. Pitää testata ensi kerralla eri tavalla.
Viimeksi muokannut Nine, 28 Joulu 2017, 20:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nine kirjoitti:Vetoketjuhupparia 120 eurolla. En tiedä, tuntuuko vaan, mutta aika kallista alkaa olemaan.

Onko muuten kenelläkään ollut ongelmaa collegepaitojen kanssa? Pesussa tulee sellaisia kohoumia, jotka lähtee silittämällä. Toinen harmaa collegepaita, jossa näitä ilmestyy. Navyyn ei ole tullut.

Selityskään ei saa ihan täysiä pisteitä:

Kuva

Kjeh kjeh...
Vetoketjuhuppari olisi varmaan ollut viimeinen vaatekappale jonka mallistoon olisin lisännyt. Njäh, ei toimi=120€ fruit of the loom.
dp1 kirjoitti:Vetoketjuhuppari olisi varmaan ollut viimeinen vaatekappale jonka mallistoon olisin lisännyt. Njäh, ei toimi=120€ fruit of the loom.


Tästä kyllä samaa mieltä.
Eikö huppari ole just ajaton ja monikäyttöinen vaate? Mulla ei oo mitään juttua lafkan kanssa just nyt käynnissä, joten tää tuli ihan omana mielipiteenä.

Hinnoista itkeminen on turhaa. Joku Our Legacyn tai vastaavan keskihintaisen merkin huppari on nykyään parisen hunttia tai enemmän helposti. Stonarit, CDG Playt, Acnet tmv merkit pyörii siellä. Asket nähdäkseni pyrkii vastavaan laatuun ja valmistus kuitenkin Euroopassa.

Vetoketjuhuppareita en käytä, mutta on mulla kerran tai pari viikossa joku huppari päällä. Töissä lakialalla, eli ihan normaali vaate kyseessä ja näen paljon käyttökohteina. Bd-paita ja Silicon Valley -larppi päälle tai ihan t-paidan kanssa.
Nojoo, kai noi on loppujen lopuksi paljon collegepaitaa kalliimpia valmistaa. Ainakin ilmoitettujen kulujen osalta. Oletin hinnan asettuvan johonkin 80-100 euron välille.

Voisin maksaa 120 euroa, jos todella haluaisin vetoketjuhupparin. Vaatekappaleena se ei ole omassa suosiossa. Kiinnostavuus samaa luokkaa kuin pikeepaidassa. Tosin ei sitä ikinä tiedä, milloin mieli muuttuu.

Tykkään enemmän normaaleista collegepaidoista, jotka maksavat vähemmän ja ovat monikäyttöisempiä. Vetoketjuhuppari on collegepaitaa kasuaalimpi vaihtoehto. Esim. collegepaita menee töissä, vetoketjuhupparin jättäisin kotiin. Työhön kuuluu paljon asiakaskohtaamisia.

Asketin hintataso on ok. Samalla hinnalla saa Acne, Our Legacya jne. alennettuna, mutta muut syyt saa ostamaan Asketia retaililla. Tarkoitan siis kokosysteemiä. Myös se, että vaatteet on tarpeeksi laadukkaita ja pelkistettyjä toimii.
Kuten jo alunalkaen epäilin, svetarin resorit eivät ole pitäneet muotoaan, vaan alkaneet kupruilla inhottavasti. Paita on ollut mulla noin kuukauden päivät, olen sitä käyttänyt satunnaisesti ja pessyt kerran 30°C lämpötilassa pesupussissa (!).
Pitäis varmaan laittaa Asketin tyypeille meiliä...

Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia?

Firman T-paidat lähtee nyt kokeiluun, hihan leikkaus hiukan yllätti, aika jyrkässä kulmassa suhteessa hartiaan.
Tekisin tuosta kyllä reklamaation. Mulla itsellä collegepaidan resorit aivan uutta vastaavassa kunnossa. Paljon käyttöä ja useampi pesu takana. Ainoa negatiivinen huomio on, että kyynärpäiden kohdalta kangas on lievästi venähtänyt. Ei kuitenkaan häiritsevästi, joten pysyy rotaatiossa. T-paidat ovat olleet myös puolisen vuotta käytössä ja ovat pysyneet täysin muodossaan.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.