bowtiepasta kirjoitti:Ainakaan itse en ole missään vaiheessa väittänyt etteivätkö tumblerit, obskuurit japsilehdet yms vaikuttaisi pukeutumiseeni. Vaikkapa Free&Easyn tai 2ND magazinen kautta törmää useinkin juttuihin joita ei olisi itse osannut hahmottaa jossain toisessa kontekstissa.


Joo, ihan hyvä perustelu. Yritin kommentoida kieli poskessa nimenomaan tota #groupthink-juttua, koska sitähän tää kaikki jollain tasolla on aina kun "seotaan" johonkin asiaan - oli se kuinka pienen piirin alkuunpanema tahansa. Sinänsä ivyman oli vähän väärä kohde, koska äijälle noi Michaelit on ilmeisesti merkinneet jotain jo pitempään ja vaikutteita ei oo kierrätetty Japanin kautta.

Mutta totta helvetissä tajuan alakulttuurihistorian vaikutuksen. Puhtaasti henkilökohtasella tasolla vaan tuntuu, että tarpeeks pitkälle mennessään tollanen lähestymistapa pukeutumiseen vaatis selityslaput liimattuna jokaiseen vaatekappaleeseen. Ehkä olen jo liian vanha ja laiska kun en välitä enää muusta kuin laadusta ja puhtaasta visuaalisuudesta - ja sen pitää toimia just eikä melkein, vaikka taustat olis mitkä.
Jälkiviisas kirjoitti:Minkälainen pohja Avoriazeissa on?
Työmatkoilla ja muussa "edustavammassa" on kenkiä riittävästi, mutta rymykengistä meni just pohjat eli tarvisi talvikäyttöön juurikin tuollaiset nilkan peittävät eikä Avoriaz ole pahemman sorttinen. Pitäisi vaan olla pitoakin.


Ihan ookoo, kai pitkälti samalainen kuin commando. Itsellä olivat go-to talvikengät kunnes tuli laitettua aldenin indyihin vibramin raptor-puolipohjat, jotka olivat Suomen talveen mainio valinta. Sittemmin lumikeleillä melkein aina nuo.

Mut siis ihan kelvollisesti Avoriazeilla pärjäsi myös.
uros kirjoitti:Disclaimer: Se, että saatte jotain vammasia mielleyhtymiä joistain siisteistä jutuista niin kertoo vain teistä itsestänne.


"Se joka haukkuu on ite."
Kuva

Kuva

Parabootin telaketjumunkit kiinnostaa. Pariisissa tuli nähtyä livenä ja TOIMI.
Joku vahva ja outo S/M-viba noissa...

Itseltänihän löytyy Pastalta poistetut Parabootin cap toe derby -buutsit. Kovin paljon käyttöä eivät ole viime aikoina nähneet, mutta laatu on aivan kiistaton. Omistamistani kengistä noi erottuu erinomaisen ergonomiansa ansiosta, yksilöllisiä juttuja tietty mutta joku noista tekee tosi hyvän tuntuiset jalassa.
^Noissa on aika vahvasti samankaltaiset vibat kun niissä mun Lobbeissa. Tuota vaaleaa vaahtopohjaa ei kyllä pysty arvostamaan yhtään...
^^Great success

Ei ole pitkään aikaan tullu Monoclea luettua, mutta matkalukemiseksi vaihteeksi poistin ja tyylikuvathan oli miesten puolella pelkkää paraboottia. Kaikki lookit ei toiminu, mut esim tavallaan diggaan näitä (tai no en kyl tota neuletta kakkoskuvassa)

Kuva
Kuva

Yritin jo Michaeleja Oi Polloista poistaa, mut helvetin Paraboot on tehnyt kovin vaikeeksi. Eivät voi myydä brittien ulkopuolelle ja eipä sit toisaalta oikein euroalueeltakaan löydy kauppoja.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.