Paraboot Bartheilla on kymmenes kesä mökkireissuja, veneilyä ja kaatosateita maailmalla (ei tänä vuonna tosin) ja kolmannet nauhat menossa ja loppua ei vielä näy. Alunperinkin vahatun nahan olen käsitellyt pari kertaa Saphirin raskaalla töhkällä ja tuntuu vaan paranevan kun vuosia tulee lisää. Ostin toiset pari vuotta sitten reilusta alesta kaappiin odottamaan sitä päivää, kun nämä on ajettu loppuun.

Kuva
Viimeksi muokannut alhazen, 18 Elo 2020, 20:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko kenelläkään kokemuksia Parabootin bootseista? Esim. malli Bergerac näyttäisi oivalta parilta talveksi. Kauhean vähän näyttäisi löytyvän tietoja näiden lesteistä ym.
^ mulla on ollut käytössä Arpenteur yhteistyön Bergeracit. Aika vähän tullut käytettyä kun ovat turhan kapeat itselleni. Todella harmi, koska noi on mielestäni aivan helkkarin siistit. Mielestäni lesti on siis kapea ja pitkähkö. Noi Bergeracit on mulla UK8 ja esimerkiksi Chambordit taas kokoa UK9. Chambordista menisi varmaan myös 8,5 mutta pohjallisen kanssa toi 9 on hyvä ja tykkään, että on leveyssuunnassa tilaa. Jos nyt voisin valita ottaisin Bergeracit samassa koossa kuin Chambordit. Muuten oma koko on UK8-9.
Kuva
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.