Mä nappasin Cainelta noi Elevaget ja on kyllä just sellaset kengät mitä hainkin. Pohja näissä on kyllä eri mukava verrattuna esim Crockett & Jonesin Conistoniin vaikka selkeesti erilainen kenkä onkin.
Irppalirppa kirjoitti:Mä nappasin Cainelta noi Elevaget ja on kyllä just sellaset kengät mitä hainkin. Pohja näissä on kyllä eri mukava verrattuna esim Crockett & Jonesin Conistoniin vaikka selkeesti erilainen kenkä onkin.


Elevage on tosi nätti malli. Mietin sitä hetken itsekin, mutta pitäydyin alkuperäisen suunnitelman nauhallisissa saappaissa.
benito kirjoitti:Kiitos henrip kuvasta ja kuvauksesta. Onko tuossa Elvagen pohjassa myös hyvä pito? Verrattuna esim. Dainiten pohjiin?


Noooooh mun mielestä parempi ku dainite mutta oon meinannu pannuttaa dainitella ja tällä pbn tyypilisellä pohjalla että EOS. :D mutta ihan todella miellyttävän tuntunen kävellä!
Nyt kun keli lämpenee pääsee taas takapihalle tekeen näitä, ja pakko sanoa, paras kenkä tähän liikkeeseen on Michael. :D

Ja muutenkin nyt kun on tullu pidettyä noita "ihan liikaa" ne on pehmenneet ja muovautuneet niin mukaviksi että ei tee mieli ottaa niitä pois. Edes sisällä.
Mulla oli joskus nostokenkinä työnantajan tarjoamat kuoleman harmaat Pomarfinit. Nostin niistä pohjat murusiksi. Ne oli erinomaiset niin kauan kuin kestivät :)
Parabootin kysyntä on ilmeisesti räjähtänyt Instagram-fiilistelyn takia sille asteelle, että Saint-Jean-de-Moiransin tehtaalla on vaikeuksia täyttää sitä ja toisaalta saada rekryttyä lisää osaavia tekijöitä: https://www.lemonde.fr/economie/article ... _3234.html

Myynti nousi viime vuonna leppoisat 35 prosenttia ja tehtaalla ihmetellään että me luultiin tekevämme sellaista viininviljelijöiden ja maalaispappien kenkää. Eipä näitä ole näkynytkään maailmalla juuri alessa tänä vuonna.
Parabootia bongattu Helsingin Stockalla, ainakin pari eriväristä Michaelia ja Avignonia, ruskeat Barthit ja mustat Pacificit(!) valikoimassa.

Äkkiseltään näen tässä mahdollisuuden, tietäjien lisäksi esim. jotkut harvakseltaan kenkiä ostavat emeritusprofessorit jotka ovat pysyneet Stockalle uskollisina voisivat innostua. Tiedän ainakin yhden jolla oli Pacificit vuosikymmeniä sitten ja joka voisi haluta uudet. Jos myynti ei lähde vetämään, tässä on myös ihan hyvät saumat tehdä löytöjä jostain tulevaisuuden aleista tai kantisedulla.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.