Ray-Ban Roundit on kyl varsin hyvät jos toimii omaan naamaan. Kehyskokojakin muutamia ja sangoissa ainakin gun metal, kulta, hopea ja musta.
Ray-Ban Hexagonal?

Itse katselin joku vuosi sitten noita yhäällä olevia Randolph Aviator tai American Optical -laseja, mutta tyydyin toistaiseksi Vansin halpoihin replikoihin, kun oli jo muitakin laseja. Mutta kivat lasit, sopivan kokoiset ja istuu mukavasti päähän.
U-Haul kirjoitti:Ray-Ban Hexagonal?

Itse katselin joku vuosi sitten noita yhäällä olevia Randolph Aviator tai American Optical -laseja, mutta tyydyin toistaiseksi Vansin halpoihin replikoihin, kun oli jo muitakin laseja. Mutta kivat lasit, sopivan kokoiset ja istuu mukavasti päähän.


mistähän noita löytyis testattavaksi?
^ Todennäköisesti aika huonosti jos ollenkaan optikkoliikkeissä, ja joutunee tilailemaan ulkomailta, esim. http://www.milrab.fi . Saatavilla on kolmea leveyttä ja eri kehysten värejä ja linssejä.

Näillä ilmeisesti pääsee mallailemaan kokoja: https://aoeyewear.com/Cut%20and%20Fit.pdf

Ray-Banin Caravan on aika lähellä (hieman isommat?), ja niistäkin saanee vähän osviittaa. Niitä nähnyt jossain liikkeissä.

Omat Vans Autopilot -lasit vastaavat keskimmäistä AO:n kokoa. Sopivan tuntuiset omaan kaiketi suht keskikokoiseen päähän. Saa näitäkin sovitella, jos kiinnostaa.
^ tarkoitiko, että Caravanilla mallailemaan hexagonia? Eihän nuo ole ollenkaan toisiaan korvaavat.
Mä harkitsin viime kesänä hexagoneja kun omaan lärviin ei sovi Aviatorit ollenkaan.
H&M:sta nappasin kokeeksi lasit jotka on (aika) 1:1 Hexagonit.

Btw. Miten kätevimmin luo kuvanjakolinkin puhelimella? Googlen
Kuvatkaan ei näytä tekevän toimivaa linkkiä.
Oletin että kyse oli Randolphin Aviatoreista tai AO: n laseista. Siitä on jo aikaa, kun Caravaneja sovitellut, etten muista, kuinka lähellä lopulta noita Aviatoreja olivat. Isommat linssit kaiketi kuitenkin.
Heh, en hiffannut että noi Randolphit on noinkin tyyriit rillit.

Ostin joskus 10v sitten kirpparilta wanahalta rouvalta mintit reiskan aviatorit alkuperäisessä kotelossaan 15€:llä. "Ai nuo aurinkolasit? No paljonko sä haluat niistä maksaa?"

Isukin kaapista löyty randolphin aviatorit, ei kuulemma tule käytettyä ni meinasivat lentää kirppikselle. Otin kun olivat niin samanhenkiset noiden aviatoreiden kans että on "särkymävaraa." :)
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.