Onko mitään helppoa trikkiä taltuttaa jakauksessa sojottajat hiukset jos haluaa tukan näyttävän kuivalta eli lähinnä vahaa haluaisi käyttää, mahdollisimman vähän geeliä ja kiinnitys lakalla? Jos nyt vaikka tuosta MTOP-ketjusta katsoo loppupään kuvia niin Leban tukka näyttää kuivalta ja ilmavalta, DLA:lla on jakaus kurissa mutta tietty jotain ainettakin runsaasti.

Ei viitsisi ananastukkaa vetää tämän ongelman vuoksi.
Lyhyesti, laitat ensin märkiin hiuksiin jotain kevyttä muotoilutuotetta (esim muotovaahtoa) ja sen jälkeen föönaat ne kuiviksi harjaten samalla siihen malliin, mihin haluaisit hiusten asettuvan. Sen jälkeen kun ovat kuivat, niin vahaa (esim American Crew) tai vaihtoehtoisesti sitten vaan lakkaa hieman kauempaa koko kampaukseen suihkutellen. Tuolla pitäisi päästä lopputulokseen, jossa hiukset näyttää kuivilta, mutta pysyvät.

Itse tekisin noin, jos jaksaisin - mutta koska en jaksa, niin laitan vain märkiin hiuksiin vahaa / lakkaa.
Noin siis osapuilleen homma menee mutta kun hiukset on niin ohuen suomalaiset niin kuivuessaan föönatessa se jakaus hajoaa täysin eli ne sojottaa pitkinäkin lähes suorassa. Olen yrittänyt geelillä pohjustaa jakausta mutta homma pettää yleensä viimeistään kun hiukset näyttää taas kuivilta. Saatan jahdata mahdotonta. Pitää kokeilla kammata selvän jakauksen sijasta enemmän taaksepäin jos pelaisi paremmin.

Arkiaamuisin vedän kyllä ihan suosiolla märät hiukset ojennukseen lakalla itsekin.
Mitä vahamerkkejä kansa yleisesti suosii? Mahdollisemman jämerä, mutta myös luonnolliselta näyttävä olisi haussa.

Lukioaikana vedin Nu-Nilella, mutta siihen en enää halua koskea. Ensin lämmitettiin hiustenkuivaajalla, jotta tavara ylipäänsä oli helposti työstettävissä eikä lähtenyt päästä shampoollakaan.
Spectator kirjoitti:Onko mitään helppoa trikkiä taltuttaa jakauksessa sojottajat hiukset jos haluaa tukan näyttävän kuivalta eli lähinnä vahaa haluaisi käyttää, mahdollisimman vähän geeliä ja kiinnitys lakalla? Jos nyt vaikka tuosta MTOP-ketjusta katsoo loppupään kuvia niin Leban tukka näyttää kuivalta ja ilmavalta, DLA:lla on jakaus kurissa mutta tietty jotain ainettakin runsaasti.

Ei viitsisi ananastukkaa vetää tämän ongelman vuoksi.


Itellä oli viimeisin parturikäynti epäonnistunut (vaikea löytää hyvää parturia) ja nyt tosiaan myös hiukset jää sojottamaan vähän miten sattuu jakauksen kohdalta. Aineita oon käyttänyt oikeastaan vaan tuota Cutrinin matt waxia ^.
Oon käyttäny niinkin eleganttia ratkaisua, että pitää jotain pipoa päässä hetken kun hiukset on kosteat. Sitten antaa kuivua loppuun ilman pipoa. Tämän jälkeen vahalla voi muotoilla ja tukka näyttää kuivalta eikä ole pystyssä.

Toinen vaihtoehto on laittaa märkänä hiukset lakalla about oikein ja sitten kun kun hiukset on kuivat kampaa lakan pois ja muotoilee vahalla.

Föönaus varmaan ois paras, mutta ei jaksa.
Suolasuihkeella saa voluumia ja rakennetta, ja kylhän se fööni on kingi. Itellä ollu Pusherilta ja se hoitaa asiansa hyvin.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.