Jahas, viime kevään ostoslista:

oktopus kirjoitti:1) Nonnative Dweller Easy Rib Pants #erilainenlahjepropaganda Hankittu tammikuussa.

2) Kumisaappaat. Hunter? Nokian? Pitkät varret on vaatimus, nämä tulevat lähinnä metsä- ja suokäyttöön. Hai.

3) Kuoritakki. Arcteryx Veilance Composite Jacket / Isaora 3L Tech Shell / Patagonian waterproof takit Tilak Asgard

4) Harmaa collari/musta huppari. Real McCoysia testasin Blue in Greenissä, joten se ois yks mahdollisuus. Collari hankittu jo syksyllä, huppari ostoslistalla. SISP hallussa.

5) Alden PTB. Hankittu marraskuussa Berliinistä.

Se on täytetty. Olen valmis.

No, ehkä retkeilykamoja. Ehkä puku.
Kuva

Inspiroiduin tosta edellisen sivun listauksesta ja päätin pilvisenä lauantaipäivänä kahvin kera vähän hahmotella omaa. Eihän toi kauheasti talvesta muutu: kangastennarit esiin, vaaleat chinot flanujen ja toisten farksien tilalle. Merino neuleiden tilalle noita Uniqlon pellavasekoiteneuleita. Niihin olen tykästynyt, ovat sopivan viileitä kesään. Pesuakin kestävät. LG:n popoverit toki mukana sinisenä ja valkoisena, ne kuuluvat kesään.

Kuvassa olevista commonit, cargopöksyt, burgundy collari, sekä bomberi vielä hankkimatta. Bomberia olen harkinnut pitkään ja tohon AMI:n malliin kallistumassa. Toiset plehat Persoleiden kaveriksi tai tilalle harkinnassa.

Tommoset setit Suomen kesään. Onhan tuolla esimerkiksi paksuhkoja collareita sekä flanellipaita. Kelit on mitä on ja helle -ja lomasetit erikseen. Niihin kaapista ei tosin kummempia kamoja löydykkään. Jotain pellavapaitoja voisin harkita lisäyksenä. Ne sitten lähempänä kesää...
^ Mikäs koko sulla on takeissa? Mä ajattelin päivittää oman bomberin, mulla on siis nyt M-kokoinen AMIn viime kesän malli. Toi bomberin malli on melko lyhyt ja todella slimmi ja harkitsen size uppia. Joten jos koko natsaa, niin laita viestiä.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.