Aldenin blucherit on järjestään hyvän näköisiä, mutta kalliihkoja. AE:n Stewart näyttää kuvien perusteella ok:lta mutta taitaa olla poistuva malli. Trickersin Woodstock on myös kuvien perusteella hyvännäköinen kenkä. Mitä muita hyviä vaihtoehtoja on markkinoilla? Mielestäni ptb:n kohdalla parhaalta näyttää lyhyehkö lesti ja kunnon reunos.

(poistin aiheen Kahvihuoneesta ja siirsin tänne omakätisesti... ill get me coat)
Church's Strattonista on ainakin Frans Boonelle ollut erittäin nättejä malleja, joita löytynee vieläkin alesta kyseisestä kaupasta. Perusmallin pappavibat on saatu hienosti tapettua materiaaleilla ja väreillä.
Ohessa äskettäin otettu kuva Meerminin rui -lestillä olevista plain toeista. Kengät ovat kokoa UK10, joten suht pitkät kengät kyseessä.

Lesti voisi olla pyöreämpi, mutta hintaan ja istuvuuteen nähden olen oikein tyytyväinen.

Kuva
joona: joo, huomasin samalla kun pohdin uuden ketjun perustamista. Tarkoitus oli lähinnä kysellä fiiliksiä sellaisilta, joilla kyseinen kenkä on käytössä. + ajattelin käsitellä sitä tässä ketjussa, kun Meermin nyt ennemmin tai myöhemmin nousee esiin.

Rui näyttää mun silmään pieninä kokoina ainakin ihan hyvältä, mutta menee kyllä plan b:n puolelle.
Jees, ei ollut tarkoitus kitistä. Aihe hyvä ja meerminin PTB:t tottakai sopii ketjuun. Lähinnä just sitä mielessä pitäen "muistutin" kun mainitsit vaan kveekarin puolella nähneesi kuvia ko. kengistä luonnossa.

Itellä vähän ristiriitaiset fiilikset niistä. Kuvissa ei aina säväytä, mut livenä oon joka kerta fiilistellyt niitä.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.