Käy ehdottomasti katsastamassa Longitudissa heidän omalla brändillä olevat rannekkeet! Parhaita nahkarannekkeita mitä olen itse hiplaillut tai omistanut. Hintaa oli muistaakseni noin satasen ja ovat todella sen arvoisia. Kaupan päällä saa aina mukavan juttutuokion Vesan kanssa ja valistusta mitä diipeimmistä vintage-kelloista :)
henrip kirjoitti:
shimmysemi kirjoitti:Italialainen Colareb on toimittanut ainakin mulle parhaat nahkahousut kelloihin.


Itsellä Colarebistä yhden rannekkeen perusteella aika heikko laatukäsitys :/


Okei, jännä juttu. Mikä tuote oli kyseessä?

Itsellä on muutama Venezia mallinen, joihin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen.
Käsittelin Omegan oman rannekkeen Saphirin renovateurilla. Nahka muuttui heti paremman näköiseksi. Nähtävästi kannattaa toisinaan hoitaa näitäkin.
shimmysemi kirjoitti:
henrip kirjoitti:
shimmysemi kirjoitti:Italialainen Colareb on toimittanut ainakin mulle parhaat nahkahousut kelloihin.


Itsellä Colarebistä yhden rannekkeen perusteella aika heikko laatukäsitys :/


Okei, jännä juttu. Mikä tuote oli kyseessä?

Itsellä on muutama Venezia mallinen, joihin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen.


Ostin pari vuotta sitten Spoleton Swamp värissä. Ranneke on liimattu kahdesta tai kolmesta kerroksesta aika huolimattomasti yhteen, kyljet ovat epätasaiset ja kerrokset pysyvät kiinni juuri ja juuri :/. Voi olla maanantaikappale.
Kuva

Omegan Aqua Terra on aikalailla täydellinen kello omaan makuun. On vaikea kuvitella monikäyttöisempää mallia. Vaikka 36 mm vaikutti alkuun vähän pieneltä, nopeasti tottui tähänkin kokoon.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.