uros kirjoitti:oo hiljaa sitte


Vitut olen

ihan hienoja noin rolexit movadot omegat ji än ee on mut ei ylitä uutiskynnystä siinä määrin et jaksaisin hirveemmin innostua.

Teknisii laitteita, insinöörifiilistelyä tietyssä mielessä.
ei ole mikään pakko tässäkään asiassa lähteä mihinkään insinöörifiilistelyihin. Itselle riittää, että viisari liikkuu kivasti, pitää jotenkuten aikansa ja hyrrää mukavasti kun rannetta liikuttaa. Itse kellokoneistojen ihastelut ja mitä mikin osa tekee on aikalailla itselle vierasta aluetta, eikä edes niin kiinnosta. Ihan niin kuin rättejä, voi kellojakin pitää lähinnä kauniina (käyttö) esineinä. Ei ole pakko alkaa jostain kuitujen rakenteista, takin kaavoista tai kellojen koneistoista vouhkaamaan osatakseen arvostaa kaunista, laadukasta (ja monesti hintavaa) esinettä.
^ Samoilla linjoilla. Tykkään käyttää kelloja ja täydentää niillä pukeutumista, mutta mitään "kelloharrastajaa" musta ei ikinä saisi.
joona kirjoitti:juhan kellosta olis btw todella jees saada jotain käyttökuvia.

Heh, siitä ei taida olla unboxingin jälkeen yhtä ainutta kuvaa. En tiedä miten näin on päässy käymään, pitää tsempata jatkossa.
joona kirjoitti:Ihan niin kuin rättejä, voi kellojakin pitää lähinnä kauniina (käyttö) esineinä. Ei ole pakko alkaa jostain kuitujen rakenteista, takin kaavoista tai kellojen koneistoista vouhkaamaan osatakseen arvostaa kaunista, laadukasta (ja monesti hintavaa) esinettä.


Jeps, tämä.

Se tässä oli vähän ajatuksenakin tänne kellokeskustelua pykätessä että täällä saattaisi keskustelu pyöriä enemmän juuri kellojen JA tyylien saralla. Kellojen koneistoista ja sellaisista jauhamiselle löytyy varmaan parempiakin alueita, mutta uskoisin että koska täällä jengi hallitsee pääsääntöisesti kuitenkin hyvin noi pukeutumissetit niin kellojen käytöstä asusteina saattais olla ihan hyvääkin juttua heitettäväksi.

Spectatorilla hyvä pointti sukelluskelloista, itse ajatellut että periaatteessa parilla kellolla pärjäisin todella pitkään. Parin tonnin kelloja tuskin tulee hankittua ihan lähivuosina mut eiköhän budjetti taivu vaikkapa tollaiseen precistaan ja japsiseikoon.
Eihän mulla oikeasti ole mitään kelloja vastaan. Joonalla ihan tyylikäs systeemi ekassa kuvassa.

Olin eilen vittuuntunut / kännissä.
Laitetaas omakin kello tänne, kun sen tänään huollosta sain:
Kuva

Hyvännäköisiä kelloja ja kokoelmiakin täällä. Spectatorin Glashutte miellyttää erityisesti. Mitäänhän mä en kellojen tekniikasta ymmärrä, mutta eleetön tyyli miellyttää näissäkin. Pukukello pitäis vielä hankkia sit joskus kun budjetti antaa myöten, mutta käytän toki nykyistäkin surutta aika lailla minkä tahansa kanssa.
Itse tulee aika vähän käytettyä, viimeisin jonka sain ja joka oli sellanen millasta olin oikeastaan etsinytkin jo jonkin aikaa, kesti pari viikkoa ja nyt ei mitään tietoa missä vitussa se on. Et en sit tiedä, parempi kai pysyä poissa noista kalliimmista tiuista, vaikka kai sitä taas joku kello pitäis sit hankkia.. Panerait, Omega sea- ja speedmasterit sekä jotkut seikot kyllä kiinnostaa.


Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.