Spectator kirjoitti:Hyviä oliivin sävyissä olevia t-paitoja? Mieluiten länsimaista tekoa. Velva Sheen olisi muuten valintani mutta niiden olive on lähempänä sinapin ruskeaa.

miten olisi Merz b. Schwanen? Saksassa valmistettu, erittäin laadukkaita ja löytyy muutamassakin eri fitissä / yksityiskohdilla oliivin värisenä.
Spectator kirjoitti:^Se ei ole olive eikä sovi mulle

Jaa, no en mä tiedä, väri on aika borderline mulle. Voisi tuo mennäkin. Minkälainen fitti noissa on jos vertaa vaikka Velvaan?

Ei ole kyllä sekään, enemmänkin "metsän vihreä" ja sanoisin, että ei lähellekään niin hyvä kesän T-paitaväri kuin hyvä olive olisi. Erikoisesti myös Velva Sheen saa beigen T-paidan kääntymään oliveksi :)
joona kirjoitti:
Spectator kirjoitti:Hyviä oliivin sävyissä olevia t-paitoja? Mieluiten länsimaista tekoa. Velva Sheen olisi muuten valintani mutta niiden olive on lähempänä sinapin ruskeaa.

miten olisi Merz b. Schwanen? Saksassa valmistettu, erittäin laadukkaita ja löytyy muutamassakin eri fitissä / yksityiskohdilla oliivin värisenä.

Kiitti, nää näyttää hyviltä.
joona kirjoitti:

Pitäisikö näissä ottaa normaalikokoa suurempi numero vai mittaanko väärin? Velva Sheenin M-paidan leveys on 52cm ja tuolla on sama mitta L-kokoisella ja M olisi 49cm. Toisaalta sitten taas mun M-kokoinen CdG Play on vain 47cm leveä ja tykkään joten kaipa se M on oikea koko Saksan valmistajaltakin...
Jää tilaaminen tulevaisuuteen sillä lyhythihainen henley alkoi kiinnostamaan siihen asti, että just sitä ei ole just M-koossa ja oliivina. Kesään on vielä aikaa kuitenkin.
Tää Mertz b. Schwanen ei hirveästi tunnu hyllyjä täyttelevän loppuunmyytyjen kokojen/värien osalta. Samat kaksi kiinnostavaa sold out jo 2kk.
^Itseasiassa odottelen nyt, että jos lyhythihainen henley ja kireillä hihansuilla oleva t-paita tulisivat joskus takaisin saataville

Paljonko Filsonilla oli hintaa ja lukeeko tuossa lapussa "Made in USA"?
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.