Asket on hyvä valinta. Valkoisesta t-paidasta näkyy nännit läpi, jos t-paita jää rinnasta kovin tiukaksi eli fitti ja väri siihen vaikuttaa. Esimerkiksi vaaleanharmaa toimii paremmin "slim-fitissä".

Molemmat Asketin harmaan sävyt, sininen ja vihree näkee valkoista enemmän käyttöä. Tykkään noista väreistä.
Asket 5/5. Löytyy valkoinen, pari vaaleanharmaata, tummempi harmaa, vihreä ja navy. Valkoinen ja harmaat saa eniten käyttöä. Ei näy nännit läpi.
Erittäin kova vaihtoehto myös Saumassa oleva "my&my" tjsp. Saa kai myös omilla mitoillaan ja vaihtoehtoina myös v-kaulus + pienellä ihan tyylikkäällä rintataskulla tai ilman. Todella hyvä materiaali!

Olen todella tyytyväinen omaani. Ihan ilmainen ei tainnut olla.

Ja jos off-white paidat kiinnostaa, niin Formal Friday. Käytetyimmät t-paitani, koska merino.
Sen Saumassa myytävän brändin nimi on siis Mey (Story). Hyvää kamaa ja tosiaan jos haluaa, niin tilauksesta saa sitten mm. nimikoituna / muuten modattuna. Hintaa toki on 2-3 kertaa esim Asketin paitojen verran. Paidat ja alusvaatteet tehdään käsin Saksassa. Erityisesti näiden boksereille vahva suositus, vaikkei tähän lankaan liitykään.

Itse ollut myös tyytyväinen Asketiin, aikanaan H&M:llä oli sitä David Beckham-sarjaa (voi olla vieläkin), ne olleet myös käytössä ja tyytyväinen olin. Useamman vuoden käytön jälkeen tosin kaikkiin paitoihin kului reiät niskaan niihin kohtiin, mistä tuotelappu on neulottu kulmista kiinni.
Ostin Brothersilta väliajaksi Askettia odotteleessa muutaman East Westin paidan 3kpl/40€. Ainakin materiaali ja kaulus vaikuttaa sellaiselta mitä hain toki vähän vois vielä olla paksumpaa. Ja valmistettu Liettuassa, saa nähdä kestääkö käyttöä.
Hyviä oliivin sävyissä olevia t-paitoja? Mieluiten länsimaista tekoa. Velva Sheen olisi muuten valintani mutta niiden olive on lähempänä sinapin ruskeaa.
^Se ei ole olive eikä sovi mulle

Jaa, no en mä tiedä, väri on aika borderline mulle. Voisi tuo mennäkin. Minkälainen fitti noissa on jos vertaa vaikka Velvaan?
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.