Aina yhtä hauska tää "American Tradition - MADE IN JAPAN". Aiheeseen liittyen: ei ole kokemusta RMC paidoista.
mbch kirjoitti:Aina yhtä hauska tää "American Tradition - MADE IN JAPAN". Aiheeseen liittyen: ei ole kokemusta RMC paidoista.

Oon myös ymmärtänyt että maailman paras pizza tehdään Japanissa.
Ostin Superdenimin kautta tollasen RMC:n 2-packin keväällä. Hyvää ja laadukasta kangasta, ei mitään moittimista tähän mennessä. Useasti käyneet pesussa ja kangas ei ole mennyt mikskään. Hyvä ostos.
Bureaucrat kirjoitti:Ostin Superdenimin kautta tollasen RMC:n 2-packin keväällä. Hyvää ja laadukasta kangasta, ei mitään moittimista tähän mennessä. Useasti käyneet pesussa ja kangas ei ole mennyt mikskään. Hyvä ostos.

Osaatko kertoa miten koko/istuvuus menee? Superdenimiltä löytyy näemmä myös taulukko, pitänee mittailla illemmalla omia paitoja.

Japanikeskusteluun: W. David Marxin kirja Ametora kannattaa katsastaa jos kiinnostaa skene yhtään. Avataan pirun hyvin mistä tuo jenkkilän ihannointi kumpuaa.
^ Menee vähän off topiciksi, mutta mielenkiintoinen aihe tosiaan tuo Japani-–Amerikka-yhteys.

Aika hyvä TV-dokumentti oli myös jokin aika sitten, jossa oli 2. maailmansodan jälkeisestä Yhdysvaltojen suorittamasta Japanin demilitarisoinnista ja järjestelmällisestä kulttuurin amerikkalaistamisesta. Kaiketi osaltaan ollut aika tehokasta sekin.
Fossé Colline kirjoitti:
Bureaucrat kirjoitti:Ostin Superdenimin kautta tollasen RMC:n 2-packin keväällä. Hyvää ja laadukasta kangasta, ei mitään moittimista tähän mennessä. Useasti käyneet pesussa ja kangas ei ole mennyt mikskään. Hyvä ostos.

Osaatko kertoa miten koko/istuvuus menee? Superdenimiltä löytyy näemmä myös taulukko, pitänee mittailla illemmalla omia paitoja.

Japanikeskusteluun: W. David Marxin kirja Ametora kannattaa katsastaa jos kiinnostaa skene yhtään. Avataan pirun hyvin mistä tuo jenkkilän ihannointi kumpuaa.

Mä otin size-upin (tosin halusin enemmän regu-fitin ku slimmin). Oon 176/77 ja ostin koon L. Muuten tyytyväinen fittiin mut olkapää-olkapää mitta vähä turhan levee mulle ja kainalot jää vähä pussittamaan. Mittailin nopeesti ite äsken ni Superdenimin mitat näyttää pitävän paikkansa. Paita ei ole kuitenkaan kutistunu pituudessa yhtä paljo ku Superdenim väittää. Tiedoks ni mä ostin nää https://www.superdenim.com/eu/joe-mccoy ... -grey.html

Ja pitää tseka toi kirja! Kiitti vinkist.

e. Lähti toi kirja tilaukseen :D
uros kirjoitti:Se jersey-sidos on sama, joten se tekniikka on sama. Neulekone asettaa vaatimukset sille langan paksuudelle ja neulekoneesta riippuen voi tehä eri paksusta materiaalia. Noi hyvälaatuiset japsi t-paidat on tehty vanhoilla koneilla, jotka on siltä ajalta ku miehet oli rautaa ja lässynlää. Suurin osa jerseystä, kuten esim. denimistäkin on massatuotantopaskaa.


Eikös denimissäkin kunnon tavaran tekemiseen vaadita ne ikivanhat koneet mitä ei edes ole jäljellä kuin lähinnä Japanissa?

Söin muuten elämäni parhaan hodarin, hampurilaisen ja donitsin Japanissa. Siellä tehdään kaikki jenkkien jutut paremmin kuin jenkeissä pl. baseball.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.