Hatti-watti kirjoitti:Onko kokemuksia Varustelekan uutuudesta Särmä Windproof Fishtail Parka -takista?

Mitoitus on pöllitty Asketilta, hinta on halapa ja mainostekstien mukaan istuvuus on alkuperäisiä parka-takkeja kapeampi.

https://www.varusteleka.fi/fi/product/s ... arka/61258

Ei kokemuksia, mutta ei se Asket nyt sentään ole keksinyt short, medium ja long mitoituksia. :D

Malli kiristänyt tuota keskinyöriä niin paljon, että näyttää mekolta tuossa yhdessä kuvassa.
Hatti-watti kirjoitti:Onko kokemuksia Varustelekan uutuudesta Särmä Windproof Fishtail Parka -takista?

Mitoitus on pöllitty Asketilta, hinta on halapa ja mainostekstien mukaan istuvuus on alkuperäisiä parka-takkeja kapeampi.

https://www.varusteleka.fi/fi/product/s ... arka/61258


Kävin tänään Lekalla hypistelemässä Fishtailia... materiaaleihin en oikein osaa ottaa kantaa, mutta leikkaus oli hyvä ja huppukin varsin. Malliltaan slimmi, mutta ei missään nimessä mikään makkarankuori.
Hypersauna kirjoitti:Minkälainen merkki tuo Woolrich on? Onko laadukas?


Noh, en pidä kyllä minään erityisen laadukkaana omaani. Minulla on se Artic Parka ja se on kiinassa tehty. Parin vuoden aika kevyen käytön jälkeen piti taskut ommella uudelleen. Se on ihan tyylikäs ja erittäin lämmin, mutta veikkaan esmes CG:n olevan kuitenkin laadukkaampi.
Samaa mieltä. Mulla on kanssa Artic Parka. Näyttää kyllä hyvältä ja on tosiaan lämmin. Ja hyviä värejä noista löytyy. Mutta nyt on toinen talvi menossa ja saumat ratkeaa sisältä ja ulkoa. Niska ja etutasku pitäisi käydä korjauttamassa. Mulla on Made in USA. Ostin omani käytettynä, oli moitteettomassa kunnossa ja vähällä käytöllä edellisellä omistajalla. Hommasin Vestiairen kautta joltain italialaiselta ukkelilta, ilmeisesti ei hirveästi ollut käyttöä siellä päin. Maksoin muistaakseni n. 150e mikä on ihan hyvä hinta, tai ainakin olisi harmittanut maksaa tällä laadulla sitä 900e mitä uutena noista kysytään.

Toisaalta löysin FTA Vintagesta hienon Woolrichin barn jacketin. Irrotettava villavuori, tyylikäs vihreä puuvillakangas nahkakauluksella ja isoilla taskuilla. Sekin USA-tekoa ja se on kyllä hyvä, erittäin hyvä takki.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.