Sillain ymmärrän Carharttin asemoitumisen keskinkertaiseen (ilmeisesti hinta ja ei ole Daiki Suzukin tai tämän apupojan suunnittelema), mutta yleisesti kiinnostaisi ne perusteet, joiden perusteella jokin on hyvää - keskinkertaista (=huonoa?).
Mä en suhtaudu Carharttiin lähtökohtaisen vihamielisesti, mutta onhan toi Battle Parka varsinkin mustana vähän tollanen "sähköteekkarien järjestön ulkoilupäivä" -tyyppinen ratkaisu. Insinöörilasit, viisnollaykköset ja dress trainerit vaan vielä, niin paketti on valmis.
Itse tavallaan arvostan mustavalkoisen vihamielistä suhtaumista oman sen hetkisen makualueen ulkopuolelle sijoittuviin juttuihin. Ei sillä, että Carharttin Battle parka olisi erityisen hieno, pikemminkin päinvastoin. Tarkoitan lähinnä yleisesti näkemystä, että kaikki paitsi [syötä tähän joku random-merkki tai eg] on paskaa.
Mulla on koirankusetustakkina (avovaimo kusettaa koiraa se päällä) Carhartin M65-henkinen parka joka maksoi muistaakseni 39€ Calirootsin alen viimeisissä rääpiäisissä ja hoitaa homman ihan kuin 39€ rotsilta voi olettaa. Pitää vettä mutta yksi paikkatasku on pitänyt ommella itse uudestaan kiinni.

Tosin olen saanut ihan asiallistakin keskinkertaista kamaa Carharttilta. Perus harmaassa collarissa ei ole ollut mitään moitteen sijaa ja logo on vain pieni brodeerattu hihan suussa.
jk- kirjoitti:Jos tossa Carharttissa ei olis koripallon mentävät hihat niin voisin harkita.

Hihat oli muuten minusta erittäin slimmit tuollaiseen takkiin. Itse pintamateriaali on ihan jees. Se pitää todennäköisesti hyvin vettä ja tuulta, mutta yksityiskohdista näkee, että halvalla on lähdetty tekemään. Niitähän ei muut huomaa kuin vaate-autistit ja fiilis on tärkeä tässä genressä, joten dissaamiset kyllä ymmärtää.
Harvoin jokin yksittäinen vaatekappale alkaa kuumottelemaan niin paljon kuin tuo TEN C:n tummanvihreä/navy parka + liner. Olis edes muutaman satasen halvempi niin pystyis perustelemaan ostoksen helpommin...
uros kirjoitti:Ten C:tä ostamalla säästää. Kato kun se liner menee muihin rotseihin myös. Sitten kun on esim kolme Ten C:n takkia, niin on säästänyt ainakin tuhat puntaa, kun osti kerralla shearling linerin joka käy kaikkiin. lol

No niimpä...
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.