dp1 kirjoitti:Ei sytytä Turo. Eniten ärsyttää huonosti tuotetut tekstit koko Turon sivustolla. On selkeesti jätetty oikoluku väliin.

Tuo EG x Barbour taasen vallan mainio. Parkatakkeja kattellessa vaan toivoo aina olevansa sen 10-15cm pidempi. On noita silti pari kertynyt käyttöön asti.

Aspesin Parkettone ja Lambrettone? Kaiken lisäksi irroitettava lineri, jonka vuoksi toimii ympäri vuoden, jos haluaa.
Ei oo kokemusta mut aika pitkään katellu noita alkuun korealaisilla IG-tileillä mut nykyäänhän Euroopastaki saa (Kafka, Alpha Shadows esim.). Ihan siistejä juttuja.
Täälläkin foorumilla tais olla useampi Ten C OJJ:ta omistava, miten teillä toi kangas ja takit ylipäätään on kestäneet käytössä? Fishtail alkanut semisti kuumottamaan car coatin hankinnan jälkeen, kaikinpuolin huikee rotsi ja kangas. Olin jo aika liipasimella poistamassa parkaa, mutta onneks näiden hinnoittelu hillitsee tehokkaasti ostohaluja varsinkin kun ei pidemmältä ajalta oo kokemuksia kankaasta + sf kuumottelut ca. 2014.
Muuten on mun ten c:n fishtail ikääntynyt todella hyvin, mutta vedenpitävyys ei ole enää entisensä. Kangas pehmenee käytössä huomattavasti, aluksi OJJ on vähän jäykkää.
joona kirjoitti:Muuten on mun ten c:n fishtail ikääntynyt todella hyvin, mutta vedenpitävyys ei ole enää entisensä. Kangas pehmenee käytössä huomattavasti, aluksi OJJ on vähän jäykkää.

Jos näistä hintalappu unohdetaan hetkeksi, niin ootko joona ollut tyytyväinen hankintaan vai suosittelisitko kääntymään suoraan jonkun muun valmistajan puoleen? Ulkonäkö ja detskuthan näissä on hyvin subjektiivista, mutta näin niinkun teknisiltä ominaisuuksiltaan. Fitti näissä taitaa olla mittojen puolesta aavistuksen oversize?
Olen kaikilta muilta osin ollut todella tyytyväinen paitsi just vedenpitävyyden heikentyminen on kieltämättä pettymys, vaikka kait ihan ymmärrettävää.

Ulkonäkö on käytön myötä vain parantunut.

Mulla on siis oliivin vihreä 48 koon fishtail parka ja vanhemman mallin mukainen shearling liner koossa 52. Rotsi on vähän oversize, mutta mun mielestä ehdottomasti hyvällä tapaa, fishtail kun on kyseessä. Isomman linerin otin sen takia, että mahtuu linerin kanssa liikkumaan ja tarvittaessa neuletta alle.

En kadu missään nimessä hankintaa, mutta uutuuden viehätys on jo kaikonnut ja vaihtelun vuoksi tekisi mieli hommata RMC:n M-1948 fishtail. Mulla on paha tapa ostaa aivan liikaa takkeja :S

Jos on about sun kokoa, niin laita YV, jos haluat testata/hypistellä rauhassa. Voin kiikuttaa esim. johonkin töölön, kampin tai keskustan pubiin testattavaksi :D
Itellä mustana (koko 52) sama rotsi kuin joonalla, lisäksi löytyy sama shearling liner (koko 54). Erittäin tyytyväinen takkiin, tosin mulla se roikkuu lähinnä koristeena kaapissa enkä edes muista milloin se on ollut viimeksi päällä. :'(
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.