Laukkujen suhteen seuraava mielen päällä. Salkkumainen laukku työkäyttöön mietinnässä. Mikä näistä vie voiton ja miksi: Mulberry vs Bally vs Aspinal Of London?
Mulla kokemusta mulberrystä vain puolison laukun kautta. Aspinal vaikuttaa kans ihan hyvältä. Ei omasta mielestä juuri eroa näiden välillä. Ehkä aspinal jopa hitusen paremman tuntusta nahkaa. Ootko harkinnu kans Frank Cleggiä? On samaa hintaluokkaa mut omasta mielestä vielä
laadukkaampi. Sitä saa suoraa kivijalasta Caine Clothiersilta.
Lausa kirjoitti:Mulla kokemusta mulberrystä vain puolison laukun kautta. Aspinal vaikuttaa kans ihan hyvältä. Ei omasta mielestä juuri eroa näiden välillä. Ehkä aspinal jopa hitusen paremman tuntusta nahkaa. Ootko harkinnu kans Frank Cleggiä? On samaa hintaluokkaa mut omasta mielestä vielä
laadukkaampi. Sitä saa suoraa kivijalasta Caine Clothiersilta.


Hyvää kommentointia ja ideaa. En ole aikoihin miettinyt tuota Frank Cleggiä... aikanaan tuli hieman seurattua merkin tuotteita... täytyy tuota tarkastella ja aloittaa vaikka brändin nettisivusta. Sitä tarkkailin tosiaan joskus 3-4 vuotta sitten satunnaisesti.

Onko muita ajatuksia vielä aiheesta? Onko tuo Bally tuttu sinulle, josta myös kirjoitin.

Olen pohtinut todella laidasta laitaan tätä laukkuasiaa. Nyt olisi mahdollisuus panostaa jopa Berlutin laukkuun... Hermes voi mennä hieman yli ja samoin LV (koska LV:ltä en ole haluamassa niitä, missä on brändin logoa joka puolella ja ne hillitymmät mallit menevät sitten jo TODELLA pitkälle hinnassa). Olen pohtinut juuri sitä mielessäni, että jopa 3-4 tonnia on sinänsä mahdollisuus panostaa, mutta saanko sitten välttämättä niin kamalasti enempää laukkua siinä vs. esim. 1500 € Bally. Ja jos esim. Aspinalia saa vielä tuotakin paljon edukkaammin, eikä laadussa ole mitään vikaa...

Nämä on yhtä pohdituttavia juttuja, kuin uuden kellon ostaminen kokoelmaan....
Ballysta ja Berlutista ei valitettavasti oo kokemusta niin en osaa vertailla. Frank Cleggillä on ainakin hinta-laatusuhde loistava. Puolisolla pari heidän laukkuaan ja joka kerta kun näen jomman kumman niin tulee vau-efekti. Ulkopuolen logottomuus miellyttää omaa silmää kans. Esim. Zip-top briefcase on hieno varsinkin jos tulee puvun kanssa käyttöön. Muitakin malleja löytyy.

Luulen, että ei mee pieleen noilla sun vaihtoehdoilla kuitenkaa, ehkä joku noista sopii sun tarpeeseen ja budjettiin parhaiten.
Vaihtoehtoja on joskus niin monta, että tulee valinnanvaikeus, ymmärrän todella hyvin.
Jos ei laukkua ole vielä hankittuna, niin Frank Cleggille myös täältä ääni! Oma weekender ollut käytössä reilut 5 vuotta ja paranee vaan käytössä!
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.