huutista

insinöörit lähetetty suunnittelemaan maailman parasta
saatu sukkahousut, joista on leikattu haaroihin päänreikä ja lahkeet katkottu

hienot salainen agentti -homage tuotekuvat kans
"Olen Undercover lähti tarpeesta. Tietojenkäsittelynsinööri Pasi Vatula huomasi tarvitsevansa hyvän aluspaidan, mutta varustelekan kosteutta siirtävät paidat eivät olleet riittävän hyviä toimisto-olosuhteisiin. Vatula kävi Prismassa ja Halosella ja SuperDry:llä eikä löytänyt mitään sopivaa. Vatula päätti tehdä itse parhaan mahdollisen aluspaidan, olihan hän tekijämiehenä ollut mukana luomassa mm. kallista potilastietojärjestelmää. Toimeen ryhdyttyään Vatula toteutti työpaikallaan Tieto Enatorilla kyselyn, jolla selvitettäisiin minkälainen paras mahdollinen aluspaita olisi. Kysely suoritettiin tämän biisin nauhoitusten ohella. Vuotta myöhemmin Vatula lopetti päivätyönsä ja pyörittää nyt kasvavaa yritystään. Paitoja on lähetetty arvioitavaksi suomalaisen kulttuurin joka nurkkaan eli Tuomas Enbuskelle ja Juhani Tammiselle.

Olen Undercover sai hiljattain VAKE:lta 15 miljoonaa euroa starttirahaa ja uskoa tuotteeseen riittää ja miksi ei riittäisi? Onhan se Suomalainen ja paras ."
Urokselta sen verran hyvä myyntipuhe jotta tilasin koko firmalle näitä kaikissa eri kokovaihtoehdoissa.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.