Disclaimerina en itse tykkää juuri noista Qlon turtleneckeistä hirveästi vaikka muutama onkin kulkenut kaapin kautta ja niitä tulikin suositeltua. Kaulus on liian ohutta kamaa ja ei asetu kaulan ympärille nätisti vaan lörpsähtää.
Mustia teknisiä tai semiteknisiä cargoja edelleen etiskelen. Haarakiila sillä korkeudella, ettei naurata peiliä katsellessa eli ei tartte olla ihan tiukka mutta ei myöskään drop crotch. Tapered fit mieluummin kuin liehuvat lahkeet.

Nuo WM:t ostosketjussa houkutti mutta alehinta oli kova ja jostain ihmeen syystä ne on palautettu normihintaisiksi:
Kuva

Acronymin P10 variaatiot olis varmaan täydellinen mutta ei huvita maksaa tonnia "patinated" kuntoisista housuista vain siksi, että valmistaja vaalii tahallista tavarapulaa.

Sitten olis ACG:n cargot mutta nekin pitäisi Grailedista poistaa. Suunnilleen OVH hintaan saisi mutta silloin pitäisi ottaa riski, että Pietarin paketit jää tulliin.
Kuva
Sitten olis ACG:n cargot mutta nekin pitäisi Grailedista poistaa. Suunnilleen OVH hintaan saisi mutta silloin pitäisi ottaa riski, että Pietarin paketit jää tulliin.

Ei mulla oo yksikään Venäjältä tullut paketti jäänyt tulliin.
Miiks kirjoitti:

Ei mulla oo yksikään Venäjältä tullut paketti jäänyt tulliin.

Se yksi, joka on tullut meni kyllä itellänikin läpi sukkana. Olishan tuota lähipiiriä Moskovassa, joka voisi toimia muulina mutta siinä menee helposti aina kuukausi tai pari.
Tietääkö kukaan, mistä Euroopasta (tai ihan Suomestakin) voisi ostaa korkeavyötäröisiä laadukkaita puuvillahousuja? Haussa ei ole mitään kovin ohuita chinoja, vaan mieluummin raskaampaa kangasta ilman elastaania. Olen teettänyt yhdet tämäntyyliset housut Herrainpukimossa, ja laadussa ei ole mitään moitteen sijaa. Kuitenkin korkeahkon hinnan vuoksi haluaisin mieluusti koettaa muitakin vaihtoehtoja.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.