Olli kirjoitti:Vibramin Raptorit, niillä olen omat ja puolison Red Wingin ja Berwickin bootsit puolipohjauttanut. Erittäin hyvä pito eikä pohjaan tartu kiviä tai lumipaakkuja. Helsingissä ainakin J. Ervingiltä ja Haukanvuorelta löytyy Raptoria. Tampereella Mansen suutarilla ja Tomi Järvenpäällä.

Ok, kiitos Olli. Pitääpä tsekata noi.
Mä kans vaihdoin aikaisempiin Iron Rangereihin Raptorit. Vähä rumat imo, mutta toimii. Keskiviikkona tein virheen ja käytin kuluneella 430 vibramilla olevia nykyisiä IR niinkö kenkiä ja kolhin käteni peräkärryn kylkeen liukastuessa, 0/5
Onko kenelläkään kokemusta suitsupplyn farkuista? Tai muita suosituksia samassa hintaluokassa (alle 200€)? Ei raakafarkkuja, vaan ihan normaalit daddyjeans. Asket on myös ollut mielessä, mutta mielellään sellaisia, joita voisi Helsingissä testata. Thanks
Hulk666 kirjoitti:Onko kenelläkään kokemusta suitsupplyn farkuista? Tai muita suosituksia samassa hintaluokassa (alle 200€)? Ei raakafarkkuja, vaan ihan normaalit daddyjeans. Asket on myös ollut mielessä, mutta mielellään sellaisia, joita voisi Helsingissä testata. Thanks

Olen pitänyt C.O.F. Studion farkuista. Yhdet sellaiset olen ostanut Saumasta eli siellä saattaisi olla.
Haukanvuorelta Bulevardilla pitäisi löytyä, netin perusteella 37:na tosin vain Saphirin vähän kalliimpia (55 e/pari). Valikoimassa on pari edullisempaakin mallia, mutta ei välttämättä kokoja.
alhazen kirjoitti:Haukanvuorelta Bulevardilla pitäisi löytyä, netin perusteella 37:na tosin vain Saphirin vähän kalliimpia (55 e/pari). Valikoimassa on pari edullisempaakin mallia, mutta ei välttämättä kokoja.

Täytyypä käydä kääntymässä Bulevardilla.
Kiitos!
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.