Joutunu laittaa kiertoon tosi monia peruspaitoja kun kokoluokka on siirtynyt lähemmäs mediumia.
Kehitys saattaa jatkua niin ei viittis hirveästi investoida, mut toisaalta tällä hetkellä kierrossa liian vähän paitoja.

Eli tarvetta olis ihan perus vaaleansinisille OCBD-paidoille. Lisäks chambray-paidat ja university stripe -oxfordit kiinnostaa. Sinisen sävyissä lähinnä.

Referenssinä et Uniqlon regular fitin S-koko on aika spot on.

Saa tarjota kaikenlaisia ja ei tartte olla ihan priimakuntoista.
Mut ei mitään Dressmaneja / KappAhleja / Seppälöitä tms.
Moro,lean garmentsin unistripe kokoa M olis tarjolla. Sittenkin liian iso itselleni koska venyi jonkin verran käytössä. 35e. Laita yv jos kiinnostaa, ei tinkimisvaraa.
Ei ehkä ihan natsaa, mutta kokeillaan.. Mulla olis tarjolla Uniqlon vaaleansininen denimpaita (slim fit S), aika lailla vastaava kuin tämä.
Jos kiinnostaa, niin voin lähettää mittoja ym. yv:lla.
^
Thanks, toi lienee pieni kyl. Ainaki yks Uniqlon slim fit -oxford on jääny vähän naftiks.
Mut ota piruuttaan p2p-mitta jos ehdit.
Mulla olisi tälläinen Modern Taylorin versio Gitman Vintagen paidasta. Jämäkkää Oxford kangasta. Ptp: 53cm, hartijat: 42cm, hiha: 64cm. Periaatteessa lähes identtinen M-koon GV:n kanssa, mutta hartijoista 1cm pois ja hihassa sentti lisää, sekä vyötärö suora, ei levenevä. Sekä kädentie hieman pienempi kuin Gitmansissa. Olen käyttänyt 3-4 kertaa. Voin postittaa 20 eurolla.
Lue lisää alueelta Ostetaan tai katso uusimmat viestit.