riku_ kirjoitti:Mukavasti keskustelua. Toi Pepen idea pinssistä voisi olla helpoiten toteutettavissa.


Mielestäni toteutettavuus on nimenomaan se juttu tässä. Ei kai kukaan kuvittele, että joku made in Japan loopwheel kollari on millään tavalla realistinen idea. Kukaan ei kuitenkaan jaksa lähteä vetämään projektia. Eri asia tietysti on, jos kyseessä on vain jonkun valmistajan paidan jälkikäteen tapahtuva printtaus.
Pepe kirjoitti:Ei kai kukaan kuvittele, että joku made in Japan loopwheel kollari on millään tavalla realistinen idea. Kukaan ei kuitenkaan jaksa lähteä vetämään projektia.


hyvä asenne.. :D
Saamattomuus on toki ikävää, mutta uskon, että paljon suurempi haaste tässä tapauksessa olisi pieni osallistujamäärä.
Enivei, skippaan ite nää kimpat, mutta onnea yritykseen!
Ehkä oli lounasta odotellessa vähän negatiivinen tunnelma..

Ihan hyvä idea sinänsä, mutta itse kannatan mahdollisten kimppaprojektien osalta hieman matalamman kynnyksen lähtöä. Toki kollari tai vaikka nahkarotsi on ihan mahdollinen toteuttaa, jos projektille löytyy vetäjä ja budjetti on realistinen. Tällaisissa projekteissa on vain tavallista, että intoa riittää erilaisiin ideoihin, mutta varsinainen toteutus jää ajatuksen tasolle.

Liian kunnianhimoiset hankkeet harvoin toteutuvat.
Noh, eihän se ota jos ei annakaan.

Iiron aloitteesta tässä nyt on tänään lähestytty kyselynomaisesti ensimmäisiä toimijoita ja jos huipulta ei vastata / löydy mahdollisuuksia, niin mietitään ja katsellaan sitten uudelleen.
En usko että lähtökohtaisesti näkymät on ainakaan ihan mahdottomia, onhan esim John Lofgren tuottanut todella obskuurille Papa Nui -blogille kamaa (nykyään blogin ympärille kehkeytymässä jonkinlainen brändikin). Tosin noi nyt on tunteneet toisensa aiemmin, mutta kuitenkin.

Ihan toinen juttu on tietty sit se, että tosiaan varmasti aika snadi erä olis kyseessä eikä ainakaan mikään halpa veto.

Todelliset tietäjät voisivat ehdottaa kovia valmistajia, jotka vois duunaa tuollaista pienempääkin erää. En usko että joku reigning champ, buzz rickson tai national athletic goods natsaa, mutta joku pieni toimija vois hyvinkin tehdä jonku 10-20 paidan erän, vaikka sitten sillai et painetaan itse.
niiden lisäks mistä oli jo puhetta niin nää tuli viel mieleen, miltä vois kysellä:
Studio D'Artisan
Warehouse
Full Count
UES
Deluxeware
Stevensons Overall Co.
The Flat Head

En pidä muuten välttämättä huonona ideana, että soittais/pistäis viestiä Mikolle ja kysyis et onnistuisko tilaus Pancho & Leftyn kautta, se on pian menossa Japaniin ja lupasi ainakin selvitellä mulle yksien engineerbootsien mahdollisuutta BRASS Tokyolta. Olis kuitenkin suhteita valmistajiin jo valmiiks jne.
joona kirjoitti:En pidä muuten välttämättä huonona ideana, että soittais/pistäis viestiä Mikolle ja kysyis et onnistuisko tilaus Pancho & Leftyn kautta, se on pian menossa Japaniin ja lupasi ainakin selvitellä mulle yksien engineerbootsien mahdollisuutta BRASS Tokyolta. Olis kuitenkin suhteita valmistajiin jo valmiiks jne.

Great minds think alike, olin juuri kirjoittamassa viestiä!
Jos loopwheel sweatit menee puihin niin ehdotan 3/4 hihaista baseball-moto jerseytä täältä: http://www.hometownjersey.com/collections/jerseys/products/the-original-hometown-jersey

- helposti toteutettavissa
- MADE IN USA
- varmaan voi neuvotella jonkun kimpan
- jokainen saa haluamassaan värissä
- pystyvät myös vaikka lisäämään tyylit-logon jos jengi haluaa

Lisäksi ehdotan että dropataan sloganista 'tietää', koska pelkkä #tietäjät kertoo jo olennaisen
Lue lisää alueelta Kimppatilaukset tai katso uusimmat viestit.