Ei käytettyjä kandee pistää samaan tilaukseen. Tulevat eri toimittajalta (eivät mee samoihin posteihin) ja mitä äsken kokeilin laittaa ostoskoriin niin useimmat yksityiset eivät näytä ees toimittavan japsilan ulkopuolelle.
Aaa, no vittu. Mä vilkaisen kohta vielä tarkemmin, jos ei tilaus ole ihan heti lähdössä.

No niin, muokkasin tota alkuperäistä viestiäni, ja laitoin siihen yhden Free & Easyn ja yhden POPEYEn. Molempia näytti olevan uutena saatavilla. Jos eivät noi nyt sitten natsaa, niin jääkööt pois tilauksesta, eli mulle sitten vaan CLUTCHit ja 2nd SNAP.
Pistin tänään tilauksen menemään. 158€ amazon currency converterin mukaan, tilasin suoraan jeneillä niin katsoo et mikä loppusummaks. Ei kuitenkaan niin paha ku aattelin. 15 lehteä lähti tulemaan. Tullit tohon tietty sit viel, pistän maksuinfoo sitten ku paketti saapuu postiin asti.

Oktopusin popeye oli ehtinyt loppumaan siinä vaiheessa ku lisäilin ostoskoriin, käsittääkseni muut lehdet kaikki tulossa.
Lehdet on nyt matkalla, mut valitettavasti tuolla oli jotain säätöjä ja kahteen osaan toimituksen takia jakautuneesta tilauksesta toinen puolikas peruuntui. En ihan tajua et mistä on kyse, eikä japsiamazonin viestin syöttäminen google translateen juuri avannut asiaa. Jostain syystä tilausta ei voitu käsitellä paketin toisen puolikkaan osalta. Liittynee siihen etteivät meinanneet aluksi huolia mun korttia ollenkaan, mut en sit tajuu et miksi maksu meni ekasta puolikkaasta läpi ja sit toisen suhteen ei.

Tulematta jää oktopusin ja meikäläisen 2nd snapit & free easy sekä Aten LEON. Vois tilata noi uusiks koska näyttää viel olevan tarjolla, mut ehkä parempi on et pistetään myöhemmin syksymmällä vaan uus tilaus kehiin, koska nyt näiden puuttuvien muutaman lehden osalta sit saa taas maksaa lisää posteja. Ellei sit saada lisää kiinnostuneita messiin?
Lue lisää alueelta Kimppatilaukset tai katso uusimmat viestit.