Laitetaan tähänki foorumiin info ilosanomasta...

GFW:n Steve olisi kiinnostunut tekemään MTO yhteistyötä GeeGareiden ja Tyylittärien kanssa. Jos haluaa kohtuullisen edullista Carminaa niin MTOt kannattaa vetää GFW:n kautta.

MTO toimii näin:
Tähän ketjuun aloitteet MTO kengistä. Hintoja voi selvitellä alustavasti Steveltä. Yleensä perus calf kenkä on noin USD 525-575 eli noin 395 - 430 euroa, mutta esim tällä hetkellä vielä edullisempi (promokampanja marraskuu 2013). Hinta on erittäin hyvä. Lead time on noin 3 kk ja maksuehto on PayPal 50/50. Kengät tulevat suoraan Carminalta niin että lähettäjänä Carmina. Ei tulleja, ei alveja.

Itse en kostu tästä mitenkään eli jokainen halukas saa oma-aloitteisesti laittaa MTO:n vireille. Steven yhteystiedot saa SF:ltä tai GFW:n nettisivuilta. Jos mainitsee että on Suomalaiselta tyylifoorumilta niin hän tietää mistä puhutaan...
Kunnioitettavaa aloitteellisuutta.

Itse lähden kuitenkin siitä, että mikäli #tyylit-kimppaa Carminan kanssa jatkossa sovitellaan, niin toteutus tapahtuu joko suoraan tehtaan / Sauman kautta (niin kauan kuin heillä siihen on kiinnostusta), kun kerran suomalainen kivijalkaliike jolla merkkiä valikoimassaan on, löytyy. Jos se tarkoittaa kymppiä tai paria lisää hintaa, niin sitten tarkoittaa.

Tämä vain näin yksittäisenä kommenttina, kimppojahan maailmaan mahtuu...
Jos mahdollista tehdä suoraan Carminan kanssa niin tottakai se on helpompaa. Viime viikolla Betty kuitenkin juuri pyysi ottamaan yhteyttä jälleenmyyjään jos haluaa vetää MTO kimpan. Ehkä jollain on asian suhteen enemmän nappeja - en tiedä. Sauman suhteen olen samaa mieltä, mutta kaksi viikkoa sitten juttelin asiasta Ollin kanssa ja hän sanoi että eivät tule tällä hetkellä ottamaan MTO tilauksia vaan pysyvät RTW:ssä. Perustelu oli se, että he ovat räätäleitä, eivät kenkäkauppiaita - osaaminen on muualla ja kengät ovat vain palvelutuote.

Eli tekemällä GFW:n kanssa ei syödä kenenkään hilloja. Lähdin selvittämään asiaa nimen omaan siltä pohjalta että Carminalta ei saa, Saumalta ei saa ja Sko on "kallis".
Lue lisää alueelta Kimppatilaukset tai katso uusimmat viestit.